Skip to main content

Auteur Topic: een jongen aftrekken

C

Carmnn-

een jongen aftrekken
OP: 06-06-2007, 15:30
hoe moet je een jongen goed aftrekken ? want ik durf het niet omdat ik bang ben dat ik t verkeerd doe.  :-[
  • IP logged

I

Ilse

Re:een jongen aftrekken
#1: 06-06-2007, 15:33
Hoi,

Je neemt zijn penis vast met volle hand, gewoon vastnemen dus. En dan trek je eraan en terug naar onder enzoverder. Maar niet te ver omhoog en omlaag. Tot hij klaarkomt.

Is moeilijk uit te leggen.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:een jongen aftrekken
#2: 06-06-2007, 18:29
het is inderdaad moeilijk uit teleggen. ik denk dat een van jongens eens een poging moeten wagen

carmnn: ik deed et eerst ook neit omdat ik ook bang was dat ik et niet goed deed(nu soms nog). als je een vriendje hebt zeg het hem en vraag of hij je wilt helpen(hielp bij mij wel)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

e

eenwieler

Re:een jongen aftrekken
#3: 06-06-2007, 22:34
Ik zal maar een handje helpen.

Aftrekken is niet alleen maar op en neer gaan. Wil je het goed doen, dan moet je er rekening mee houden dat de eikel gevoelig is. Dus tijdens het aftrekken met je duim over de eikel strelen doet wonderen.

Het verschilt per jongen of ze liever hard of zacht worden afgetrokken. Net zoals de ene meid liever harde s.e.x. heeft en de andere rustige.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:een jongen aftrekken
#4: 07-06-2007, 16:58
Eum Ferko, vergeet ook niet dat de gevoeligheid van de eikel per jonge verschilt, bij de een kan het pijnlijk zijn bij de ander niet :P

Begin makkelijk eerst bij de rest en test het zachtjes uit, je merkt al snel dat hij het fijn of niet fijn vind.

Daarnaast, niet ervan schrikken als zijn lichaam soortvan schokken geeft, dit kan betekenen dat hij het heel fij vind. Ook als een jonge nog geen ervaring ermee heeft en heel zenuwachtig is, kan het zijn dat zijn lichaam trilt (of alleen benen of buik of wat dan ook), dat gaat vanzelf weg hoe langer je bezig blijft.

Nog andere vragen? Dan horen we het vanzelf :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

frummel

Re:een jongen aftrekken
#5: 08-06-2007, 13:13
volgens mij hebben jullie alles al gezegt jongens  :D
maar ik wil er aan toe voegen het gaat makkelijker als je diegene eerst pijpt ik weet niet of je het al gedan heb maar dan gaat het wat makkelijker speel er een beetje mee enzo jongens kunnen best wat hebben maar als ze klaargekomen zijn houd er dan rekening mee dat het stukje zonder vel zeker gevoeliger is geworden waarom dat is weet ik ook niet ;D

groetjes ronald
  • IP logged

t

totalwar

Re:een jongen aftrekken
#6: 08-06-2007, 18:23
Hahahaha frummel :P het gaat bij jou makkelijker :p en het ligt eraan hoeveel ervaring een meisje heb :p Bij mij ligt alles namelijk anders :P hahahahahaha

Dus doe alles stap voor stap en wat je zelf niet en niet perse omdat de jonge het fijner vind.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

chris1984

Re:een jongen aftrekken
#7: 10-06-2007, 20:02
niet bang zijn,   laat de jongen die je aftrekt  je sturen,  en ik weet zeker dat je hem naar een hoogtepunt trekt  ;)
  • IP logged

P

Peacemakerr__

Re:een jongen aftrekken
#8: 14-06-2007, 18:12
vraag eerst of zijn eikel gevoelig is ,  zo ja blijf er af !
je rukt gewoon op en neer , niet hellemaal naar benenden want dat doet pijn niet meteen rap beginnen , van traag naar rap ..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal