Skip to main content

Auteur Topic: Hoe kan je zien...

m

miss_amal

Hoe kan je zien...
OP: 14-06-2007, 16:15
Dat je ontmaagd bent...


Ik heb een vriendin...en die heeft een wc ontstopper gebruikt als speeltje ::)


En ik heb ook gehoord dat je van een jongensfiets ontmaagd kan worden...Als je op die stang valt... :-\
  • IP logged

m

magiclover

Re:Hoe kan je zien...
#1: 14-06-2007, 16:33
voor zo ver ik weet kan je alleen maar ontmaagd worden als je seks heb. want breekt je maagden vlies geloof ik. ik weet het niet zeker.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

I

Ilse

Re:Hoe kan je zien...
#2: 14-06-2007, 17:22
Hoi,

Je word pas ontmaagd als je voor de eerste keer s°x hebt.

En dat kan je niet zien. En dat maagdenvlies is eigelijk niet echt een vlies, maar een soort van 'ribbeltje' in het begin van je vagina. Als je voor de 1ste keer s°x hebt word dat ribbeltje afgeschuurd en vandaar komt dat bloed als je ontmaagd word.

Maar door een fiets of een ander speeltje word je niet ontmaagd.

Grtz Ilse
  • IP logged

P

Peacemakerr__

Re:Hoe kan je zien...
#3: 14-06-2007, 17:44
Je kan alleen ontmaagd zijn door penetratie
en zoals ilse zegt , je kan het niet zien
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe kan je zien...
#4: 14-06-2007, 18:01
Jeps en Ilse, je kan wel ontmaagd worden door een speeltje of zelfs soms door een tampon, het komt niet vaak voor, maar het is wel mogelijk.

Ontmaagdheid is niet te zien (alleen als je onderhand heel wat medische apparaten zou hebben) en daarom kan je het nooit zeker weten. De meisjes hebben tenminste nog iets waardoor ze echt ontmaagd kunnen worden, de jongens daarintegen helemaal niks.

Je zal moeten vertrouwen dat ze niet ontmaagd is en officieel betekend ontmaagd, voor het eerst sex, dus als ze het alleen met speeltjes heeft gedaan, dan is ze nog neit ontmaag, maar dit is niet te voelen of te merken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

P

Peacemakerr__

Re:Hoe kan je zien...
#5: 14-06-2007, 18:11
Niet waar totalwar ,
echte ontmaagding kan alleen door een penis
en niet door een tampon etc.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe kan je zien...
#6: 15-06-2007, 22:24
Srry ik lees te veel informatieblaadjes :P ;)

En daar had ik eens gelezen dat het ook mogelijk was dat het door een tampon gebeurd (dat het maagdenvlies weg gaat, doordat de tampon te groot en te ver in de vagina geplaatst werd), de kans was heel klein, maar het was wel mogelijk. (maar tegenwoordig hoor je steeds vaker dat het niet mogelijk is, dus ik weet het zelf ook niet meer)

Enne speeltjes kan het ook door (want sinds die de afmetingen van een normale jongen zijn penis hebben) :P

En in de volksmond genomen (dus als je het niet over lichamelijk ontmaagding heb maar over ontmaagd worden) dan is het alleen als je de eerste keer sex heb, maar dat heeft weinig met het maagdenvlies te maken.

Hopelijk snap je het :P en anders jammergenoeg niet en is het jouw woord tegen de mijne :P hahahaha

Groetjes,

Steffen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-06-2007, 22:30 door totalwar »

m

miss_amal

Re:Hoe kan je zien...
#7: 18-06-2007, 16:24
Dankjullie wel..ik zal het haar vertellen.. want ze is echt bang.. :-*
  • IP logged

f

frummel

Re:Hoe kan je zien...
#8: 23-06-2007, 16:28
weetje ik denk niet dat het maagdenvlies het verschil voelt tussen een penis van een jongen en een speeltje (dildo)
maar volgens mij bestaat ontmaagding uit 2 dingen met een jongen naar bed is de ene kant en je maagdenvlies moet breken maar het komt uit vroegen toen ze nog zijden dat je van jezelf mastruberen ziektes kon krijgen en het werd zo in je gestopt dat je w8ten tot je eerste keer sex dan had je bijden te gelijk en dan was je zoals ze zijden ontmaagd.
maar tegen woordig mastrubeert 90% zich dus dan zijn er al veel meiden (ontmaagd) op papier maar in het echt moeten ze het nog doen met iemand.

discovery leer je dit soort dingen tegewoodig ook gewoon ;D

groetjes ronald
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Hoe kan je zien...
#9: 24-06-2007, 21:01
Ontmaagden heeft nu inderdaad 2 termen. Biologisch ontmaagd ben je wanneer dat maagdenvlies gescheurd is. Vroeger gebeurde dit inderdaad bij de eerste keer seks en was je dus ontmaagd na je eerste vrij partij.

Maar je maagdenvlies kan ook bij sporten al begeven.

Ferko
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal