Skip to main content

Auteur Topic: mannen 80 seks

s

shyguy

mannen 80 seks
OP: 20-07-2007, 17:28
ik weet dat mannen wel vaak aan sex denken, maar 80 keer per dag?! (kijken naar iemands 'lekker kontje' telt ook btw).
ikzelf vindt dat nogal overdreven... wat denken jullie?
greetz mij en scofield :D
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 31-08-2007, 11:27 door redactie »

t

totalwar

Mmm aangezien ik niet 80 leuke meiden op 1 dag tegenkom, dan vind ik dat et wat lager ligt :P maarja ze hebben het over mannen, dus dat kan ook mannen van 50 zijn of ouder :P en als die elke keer een leuke tiener voorbij zien komen, dan kan het best :p want daar zijn er wel 80 van op een dag :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

het is ook gemiddeld he maarja het zou kunne want meestal heb je het zelf nie door of vergeet het snel :)
  • IP logged

S

Sanneee.

natuurlijk denken mannen zo ongeveer 80X aan seks per dag     dat is het eenige waar ze over na kunnen denken... ;D
  • IP logged

s

shyguy

nou djw...
80x is egt veel hoor...
  • IP logged

m

magiclover

vetrschild per jongen he zo al als een keer eerder is gezegt mannen boven de 50 denken vaker aan sex (als ze een jong meisje zien) dan jongens van een jaar of 10

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

hahahaha flauw antwoord sanne :P ben ik het niet mee eens :P want ik denk wel veel aan sex en klier er wel vaak mee, maar toch zitten me gedachten vaker bij iets anders dan bij sex :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

X

Xx_speed_xX

80 keer is echt overdreven

ze zeggen jongens denken veel aan seks maar dat dat het enige is is niet waar

maar ik zou wel willen weten of meisjes er veel aan denken ;D ;D ;D
  • IP logged

t

totalwar

Hahaha net als bij jongens verschilt dat veel per meisje :P het ene meisje denkt er dagelijks aan en de ander negeert het liever. Dat hebben jongens ook :P Dus ik hoop dat dat je vraag beantwoord.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

X

Xx_speed_xX

dank je
  • IP logged

f

fph

ik denk ook waar je woont verschild bijv. i een stad meer mensen dus meer om over te denken  ::) ::)
  • IP logged

X

Xx_speed_xX

goed gevonden maar ik denk dat het gewoon van je leeftijd, persoonlijkheid en stresssituatie af hangt
  • IP logged

t

totalwar

Mmm valt wel mee denk ik fph. Het ligt eraan hoe je leefomgeving is, dat geef ik toe. Maar niet perse of je in een stad of dorp woont :P ik kom uit een dorp en weet er soms meer vanaf dan een jonge uit de stad :P

Ligt meer aan met wie je omgaat en hoe je ouders zijn en je eventuele broers/broetjes en zussen/zusjes.


Plus nog eens hoe groot je eigen nieuwschierigheid is :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

X

Xx_speed_xX

aan je ouders en zussen en broeren hangt het niet af

ik heb 2 ouders die ik niet weet of zij graag seks doen

mijn 2 zussen doen het ni

en mijn broer rukt zich 1 keer per week maar komt niet klaar

en ik ruk me elke dag 1-3 keer en hou van seks

dus het hangt niet van je familie af

maar WEL aan je vrienden
  • IP logged

t

totalwar

vrienden en familie ook ;) ligt er namelijk ook aan hoe open je familie ervoor staat. Want als je thuis helemaal niks mag, zal er ook weinig gebeuren :p (vooral bij kinderen die hun ouders respecteren, ja die zijn er :P )

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal