Skip to main content

Auteur Topic: mannen 80 seks

X

Xx_speed_xX

ok,  ;D
  • IP logged

m

marianna10

ik wel en de beste zit hier daar bij de miede praat haar nick naam is maria en ik wil verkeering of tongen  sex nog niet want dat is dan wel te vroeg maar ik denk 80 keer perdag aan sex met haar
  • IP logged

t

totalwar

tja meiden denken ook vaak aan sex (niet alle, net als bij jongens) en toch krijgen wij jongens altijd de schuld :p Ik denk dat het verschil is, omdat het bij jongens sneller opvalt als hij opgewonden is :P

Damn soms is dat vreselijk irri, vooral als je niet echt opgewonden ben, maar hij toch in de weg zit.....

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

N

Nibs

hehehehe shit happens ;D
  • IP logged

e

eenwieler

Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer in mijn hele leven gedacht aan seks. Namelijk vanaf mijn geboorte.

Nu even serieus. Ik denk wel aan seks. Maar geen 80 keer.

Wat ze waarschijnlijk gedaan hebben is een hersen onderzoek. MRI scan geloof ik. Hierbij kan je zien welke hersenen er actief zijn bij welke activiteiten of gedachtes.

Zo zijn er erachter gekomen dat tijdens de sex een bepaald gedeelte altijd over actief is. Ook als je aan seks denkt is deze actief.

Nu zullen ze waarschijnlijk wel gedacht hebben: iedere keer als dat gedeelte actief is, denk je aan seks.

Mij zou het niks verbazen als ze over een tijdje erachter komen dat dat gedeelte van de hersenen niet alleen gebruikt wordt tijdens de seks. En dat er dus een hoop keren per dag afvallen.

Ferko
  • IP logged

r

rickje

dan moet dat dil van me hersen byna af gestorven zijn what denk allen maar aan 1 iemand dus heb ik maar weining nodig
  • IP logged

t

totalwar

Re:mannen 80 seks
#21: 31-08-2007, 11:25
Het gaat er niet altijd over, over hoeveel personen je denk :P het gaat erom hoevaak je eraan denk (met wie dan ook :P). Ik denk en gein over sex, maar zoals Ferko al zegt. 80 is te vaak.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 31-08-2007, 11:28 door redactie »

e

eenwieler

Re:mannen 80 seks
#22: 07-09-2007, 11:22
Misschien is het wel zo dat van die 80 x dat dat gedeelte van je hersenen actief wordt. Het maar 30 x veroorzaakt wordt door seks (gedachtes of handelingen zelf). En misschien komt er uit een onderzoek dat iemand die model auto's spaart ook opgewonden raakt van de trots van zijn collectie. Waardoor dat gedeelte van de hersenen ook actief wordt.

Wij zijn er zo goed in om vast te stellen dat seks een bepaald deel van de hersenen stimuleert. Maar om andersom na te denken en tot de conclusie te komen dat er nog helemaal geen bewijs is dat er misschien ook andere factoren zijn die dat gedeelte stimuleren. Dat gaat de mens even iets te ver.

Daarnaast had dit artikel geen plekje in de krant verdient als de conclusie was dat je 30 x aan seks denkt. Want dan heeft iedereen zoiets van: ja kan kloppen. Nu is het zo van: wow nooit geweten. En dat wil de krant bereiken. En anders komt het niet in de krant. Dus als wetenschapper wil je toch wel een leuk resultaat van je onderzoek wil je naams bekendheid krijgen in de krant. Vandaar denken wij 80 x per dag aan seks.

Ferko

Ps: je moet je dus wel voorstellen dat de onderzoeker wel 50 x per dag aan "seks" denkt door zijn kranten artikeltje te bekijken.
  • IP logged

A

Anne^^

Re:mannen 80 seks
#23: 19-09-2007, 15:49
80 x kan best.
Je denkt er vaker aan dan je denkt.
en het kan ook onbewust ;)
x
  • IP logged

e

eenwieler

Re:mannen 80 seks
#24: 24-09-2007, 09:47
Misschien heb je wel gelijk. Maar dan is het dus zo dat 80 keer te verwaarlozen valt bij bijvoorbeeld de 200 keer dat ik aan mijn laptop denk op een dag.

Of de 500 x dat ik aan eten denk puur door andere mensen te zien eten.

Ferko
  • IP logged

x

xanoniempj

Re: mannen 80 seks
#25: 23-03-2008, 13:54
Ik vroeg het voor het laatst aan een jongen of jongens nou echt zo veel aan seks denken en hij zei: Constant, maar niet bewust. Dat vond ik wel een goed antwoord. :P
  • IP logged

T

TheUnknown

Re: mannen 80 seks
#26: 16-04-2008, 14:47
ik denk het ook vaak maar dan iddd niet bewust dan denk ik ineens oo ik zit weer naar iemand borste  te kijke :P
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: mannen 80 seks
#27: 16-04-2008, 15:05
ik heb hetzelfde als jou 8)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

T

TheUnknown

Re: mannen 80 seks
#28: 16-04-2008, 15:08
maar soms doe ik het expres ;D
  • IP logged

E

Elize

Re: mannen 80 seks
#29: 16-04-2008, 15:08
Toen ik de naam van dit topic las, dacht ik dat het er over zou gaan van mannen die 80 jaar oud zijn en nog sex hebben! haha.. oke.. maar ik geloof wel dat mannen zo gemiddeld 80 keer per dag aan sex denken....
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal