Skip to main content

Auteur Topic: kan dat???

m

miss-rosie

kan dat???
OP: 03-08-2007, 20:52
ik ben laatst wat verder gegaan met mijn vriendje we hadden alleen ons ondergoed nog aan... nou is mijn vraag als een jonge klaarkomt in zijn ondergoed kan ik dan toch op de een of andere manier zwanger worden?? ??? ik denk van niet, maar toch ff voor de zekerheid... :-\
  • IP logged

c

code 026

Re:kan dat???
#1: 03-08-2007, 21:19
de kans is super klein dat je zwanger word want dat kan alleen als het zaad  echt in je vagina komt//  

maar als je bijvoorbeeld op elkaar licht en er glijd net wat in je  jeweetwel dan kan het meschien maar die kans is heel klein  8) ;D  
  • IP logged

m

magiclover

Re:kan dat???
#2: 03-08-2007, 22:55
de kans is inderdaad heeeel erg klein maar het kan wel(laatst nog een topic over geweest hier).

als je echt zeker wilt weten of je neit zwanger bent meot je even een zwangerschaps test gaan halen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:kan dat???
#3: 06-08-2007, 01:00
zolang hij de sperma niet in je vagina doet kan er weinig gebeuren. Hou er wel rekening mee dat ookal komt hij klaar in zijn onderbroek, als hij voor het klaarkomen of erna nog bij jou erin gaat, kan je zwanger worden.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Dus ook niet eerst zichzelf aftrekken en daarna diep penetreren als er nog zijn vocht op zijn vingers zit.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal