Skip to main content

Auteur Topic: advertentie in de krant gezet

a

advertentie

advertentie in de krant gezet
OP: 11-11-2007, 12:21
laats zat ik in de krant te kijken en opeens zag ik mijn mobiele nummer staan met wie wil er sex bel dit nummer ik schrok me dood
paar dagen later werd ik op gebeld door een jongen en die zij zo je wil dus sex nou ik weet war je woont dus ik ben er ove rvijf minuten kennelijk wist hij al waar ik woonde ik had die advertentie der zelf helemaal neit in gezet ik was zo bang ik wou het niet tegen men ouder of de poltie zeggen want ik had geen bewijs dat het waar was die jongen was egt gekomen maarik ik kende hem helemaal niet hij stond de hel tijd voor de ramen en belde de heltijd aan ik dacht ik doe de deur mar open en zeg dat ik geen sex met hem wel  maar hij kwam binnen en dwong me mijn kleren uit te doen hij zij je wou het zel f dus nu moet je het ook doen  en toen had hij m verkracht ik kon niks doen ik was zo bang en daarna was hij de deur uit gelopen en ik had hem ook niet meer gezien .
maar ik ben bang dat meer menen gaan bellen en ze me ook gaan verkrachten  

wat moet ik doen plies help me ???
mensen die dit lezen vertel me asjeblieft wat ik moet doen ???
  • IP logged

t

totalwar

Re:advertentie in de krant gezet
#1: 11-11-2007, 12:27
In het begin heb je verkeerd gehandeld. Je had het wel aan je ouders en aan de politie moeten melde. Kranten houden namelijk bij wat er allemaal in gezet word en kan je dus makkelijk aantonen dat het erin gezet wordt. Meestal houdt de krant ook bij wie er betaald voor de advertentie, dus dan heb je gelijk de dader te pakken.

Daarnaast waar waren je ouders op dat moment? Want hoe wist hij dat je alleen thuis was. Daarnaast, moet je het melden bij de politie wat die jonge gedaan heeft, ookal zou je het aangeboden hebben volgens hem via die krant, dan nog heeft hij het recht niet om het van je te eisen als hij bij je is en is wat hij doet verkrachten.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

DeePack

Re:advertentie in de krant gezet
#2: 11-11-2007, 20:29
ik denk eigenlijk als ik het zo lees dat die jongen jou op de een of andere manier kent maar jij hem niet, misschien van iemand op school ofzo en toen heeft hij dat berichtje in de krant geplaatst omdat hij seks met je wilde, dat lijkt mij het meest logisch en dat zou ik ook aan je ouders en de politie vertellen.

succes ermee meid ;)
  • IP logged

D

DeePack

Re:advertentie in de krant gezet
#3: 11-11-2007, 20:33
owja, ik wilde nog toevoegen, ik weet het zeker want als hij weet waar je woont en er binnen 5 minuten is dan moet hij ook dichtbij wonen dus dan zal hij sneller gepakt worden
  • IP logged

e

eenwieler

Re:advertentie in de krant gezet
#4: 13-11-2007, 23:45
Ik denk ook dat die jongen jou kent. En ik denk dat hij achter die advertentie zit.

De reden: Stel je klaagt hem nu aan. Dan kan hij dat artikel erbij halen van kijk: ze is gewoon een slet die seks verslaafd is. En ze wou mij ook. En nu wil ze mij naaien.

Je had inderdaad meteen moeten reageren met die krantenartikel. Nu is het beste om naar de politie te gaan. Die krant te mailen/bellen en vragen naar die info en zeggen dat er al aangifte is gedaan.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:advertentie in de krant gezet
#5: 14-11-2007, 11:42
Deze lid heeft de forums verlaten (welke reden weet ik niet), maar hierdoor kan hij/zij de topic niet meer lezen, daarom sluit ik hem ;)

Groeten,

Steffen

P.S.
Daarnaast staat er al genoeg informative raad, zou het geval nog eens voordoen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal