Skip to main content

Auteur Topic: wat vind jij leuk voor jongen/meisje

a

agaath

wat vind jij leuk voor jongen/meisje
OP: 28-02-2009, 20:33
wat vind je aantrekkelijk
bijv bruine ogen en rood haar
etc ;)
  • IP logged

d

dik-dik

Euhm..

mn voorkeur gaat tog naar
getinte jongenss met krullend haar &bruine ogen..
Mjaa opzich maakt ut nie echt iets uit :P
innerlijk is ut belangerijkst!!

x
  • IP logged

D

De Paperaaste

dames met lang blond krullend haar en blauwe ogen.
van die hele diepe blauwe ogen waar je helemaal in verdwaald kan raken of bruine ogen..
kben er eigenlijk in me hele leven maar 1 tegen gekomen die aan dat profiel volstaat
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 01-03-2009, 09:35 door De Paperaaste »

t

totalwar

mmm lang blond haar (zo lang mogelijk :P) en groene ogen was altijd mijn droom geweest. Tegenwoordig kijk ik er wat minder naar en kijk ik meer naar het karakter.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

te weinig tijd

jaja steffen (A)

maar blond of bruin haar met blauwe of bruine ogen voor blond en groen en bruine ogen voor brunnetes :P

let altijd voor al op de ogen maar daarna word mijn blik meestal toch naar beneden getrokken
  • IP logged

t

totalwar

jaja steffen (A)

maar blond of bruin haar met blauwe of bruine ogen voor blond en groen en bruine ogen voor brunnetes :P

let altijd voor al op de ogen maar daarna word mijn blik meestal toch naar beneden getrokken

Je kan ook gewoon zeggen op alle haartypes met alle kleuren ogen :P scheelt heel wat :P

En ja mijne klopt nu wel :P vroeger was ik stapel op blond tegenwoordig zijn er ook zat leuke brunettes  of andere haarkleuren :P En ik let alleen op de ogen, pas daarna bekijk ik de rest :P (want in de ogen zie je pas het echte karakter).

Enigste waar ik niet zo dol op ben is haar verven enzo... doe dan tenminste je orginele kleur :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

a

anoniempje97

jongens met donker haar macho's met oorbellen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal