Skip to main content

Auteur Topic: verliefdheid

R

Rulie

verliefdheid
OP: 11-09-2007, 09:25
Het is net uit met me ex-vriend Maar voor deze ex had ik met iemand 3 jaar lang ik mis hem en wil hem terug maar hij mij niet...



Maar nu eiglijk een vraag er zitten 11 jongens in de klas en 7 daarvan vinden mij leuk en ik ben stapel op een jongen maar wil niet weer iets met een jongen want het is net uit en heb ik WEER een ander... Of is dat niet erg Help me alsjeblieft Of word ik alleen verliefd om me zelf te troosten door mij verdrietigheid...
  • IP logged

t

totalwar

Re:verliefdheid
#1: 11-09-2007, 13:32
Verkering hebben heeft zijn voordelen, maar zo is vrijgezel zijn ook. Kijk ik heb zelf een geweldige vriendin, maar net als elk ander persoon denk je soms wel eens van, waarom had ik ookalweer een relatie, waarom koos ik er niet voor om vrijgezel te zijn. Maar dat heeft iedereen en vrijgezel zijn heeft ook zijn nadelen.

Ik denk dat je eerst even rustig over alles moet nadenken, met haasten redt je het niet en als die jongens je echt zo leuk vinden en verliefd op je zijn, zouden ze het niet erg vinden om een tijdje of tijd te wachten tot jij een beslissing neem. Want ik ben bang dat als je te snel weer een jonge neem, dat het wel fijn aanvoelt enzo, maar dat het dan uiteindelijk weer fout loopt omdat je koos wanneer je met moeilijke enmoties zit te vechten.

Dus neem eerst de tijd om bij te komen en eventueel de emoties voor die andere jonge wat te laten dempen en beslis dan pas met een leeg hoofd en een zuiver hart wie je echt leuk vind.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal