Skip to main content

Auteur Topic: wie kan me helpen??

m

magic

wie kan me helpen??
OP: 03-02-2007, 13:21
ey jongens(en waarschijnlijk ook meiden ;))

ik weet dat dit van jongens over meisjes gaat maar ik wou graag info van jongens hierover hooren omdat jullie zelf ook jongens zijn!!(vandaar dat ik mijn bericht  hier plaats)

ik heb namelijk een vriendje maar hij doet soms heel shaggie tegen me en hij wil me altijd zien en als wel elkaar zien wil hij aleen maar zoennen en knuffelen en dat doet hij nog steeds saggie!ik weet niet of hij nog wel op me is of dat hij het aleen doet voor het zoenen :-\ik voel me hier best wel rot door want ik heb liefer een leuk, blij en aardig vriendje en geen saggie gast :(

xxx magic
  • IP logged

t

totalwar

Re:wie kan me helpen??
#1: 03-02-2007, 18:07
Een jonge kan soms saggi zijn vanwege dingen uit zijn omgeving, dat hoeft niet perse aan jouw te liggen. Als ik bij mezelf kijk en ik ben saggi, als ik dan bij me vriendin ben, vrolijk ik meestal wel weer op.

Ik denk dat je eens met je vriend moet praten over waarom hij zo saggi is (zeg niet dat ie saggi is, maar meer afwezig of wat dan ook).

Als hij echt saggi blijft en geen leuke dingen met je doet, lijkt hij inderdaad alleen lichamelijke genoegen van je te krijgen. Je moet daar echt mee uitkijken, want sommige jongs die te lichamelijke aangetrokken zijn laten hun hormonen te veel spreken.

Veel succes en maak de juiste beslissing. Misschien kan je niet zonder hem, maar zo doorgaan met hem kan je ook niet zo te horen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

ritsie

Re:wie kan me helpen??
#2: 17-05-2007, 18:05
Maak het uit zou ik zegggen en neem een andere lueke jongen.  ::)
  • IP logged

t

the akster

Re:wie kan me helpen??
#3: 29-06-2007, 19:49
kijk je moet niet denken dat als je vriendje shaggi is dat die dan altijd shaggi blijft misschien heeft hij het zelfs niet eens door
  • IP logged

l

lydje

Re:wie kan me helpen??
#4: 03-07-2007, 19:35
Misschien moet je hem er een keer op aanspreken. Dat kan helpen. Als je geen voldoening bij hem vindt moet je hem gewoon dumpen, dan is hij jou niet waard.
  • IP logged

s

shyguy

Re:wie kan me helpen??
#5: 17-07-2007, 19:31
ze hebben toch gelijk, hoe hard het ook klinkt... jij verdient beter!!!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 19:31 door shyguy »

F

Fairy

Re:wie kan me helpen??
#6: 19-07-2007, 00:00
Meschien is het maar iets tijdelijks?
Ik zo idd zoals steffen hem er op aanspreken, en er met hem over praten


derest is eigelijk al gezegd

Xjus f.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal