Skip to main content

Auteur Topic: jaloers

m

mnon

jaloers
OP: 29-10-2008, 16:07
Hoooi..

Het gaat de laatste tijd super met mij en mijn vriend hij zegt ook dat hij echt van me houdt.. Laats stuurde ik hem een smsje met erin ; Beloof me dat ik je kan vertrouwen en nog een lange tijd met je heb! Stuurde hij terug : Je moet je nog iets volwassener gedragen dan komen we een heel eind.. WAAR SLAAT DAT OP!? We verschillen 5 jaar maar ik ben echt geen kind dat buiten verstoppertje gaat doen.. Nou ben ik zaterdag jarig maar heb ik savonds pas verjaardag.. Mijn broertje word kampioen dus moet ik daar ook even naar gaan kijken en het is mijn laatste dag vrij.. Ik vroeg dus aan hem of hij iets met mij wou gaan doen en even naar mijn broertje enz.. Zegt hij. Ik ga al iets met ilse doen.. Een of ander mens.. Laats zou hij er ook al iets mee gaan doen maar dat is toen niet door gegaan omdat ze boos werd dat hij te laat was... Ik vond het toen kut en dat merkte hij denk ik wel en nu al helemaal en zowizo.. Ik ken haar niet maar ze komt niet goed over.. Ik ben wel heel erg snel jaloers dus daar niet van.. Maar toen zei ik dus van ja ik zou t wel leuk vinden als we nog iets gingen doen laatste dag vrij blabla.. Dus toen moest ik met een super goed idee komen en dan zou hij iets met mij gaan doen.. Ik heb nu dus een idee en hij komt nu naar mij.. Maar dan gaat hij toch nog wel 1x iets met die ilse doen.. En wat als hij uit gaat.. Naar een club van 18+ waar ik dus nog niet binnen kan komen.. En dan is zei daar ook en dan... Ik word er gewoon niet goed van en weet niet wat ik moet denken.. Ik wil hem gewoon voor mijzelf.. Ik doe ook wellis wat met vrienden misschien ben ik ook te jaloers ofso ik weet t gewoon niet.. Die vriendinnen van hem komen wel niet bij hem thuis ik dan weer wel.. Maar ik vind t gewoon kut.. Laats had ilse ook aan hem gevraagt of ze samen naar een zwembad wouden gaan.. Waar ik ook met hem geweest ben.. Hij vroeg aan mij wat ik daar van vond en ik zei toen dat ik het echt kut zou vinden en gewoon echt niet leuk vind en blabla.. toen zei hij ja ik snap je zou ik ook kut vinden enz.. dus heeft hij dat niet gedaan.. Maar die ilse die weet van mij en ik snap niet dat ze dan nog zo gemeen kan doen.. Hoe kom ik erachter wat er allemaal speelt,, Ben ik te jaloers? Hoe kan ik dat minder maken? Moet ik hem jaloers maken ofso.. Waar ik immers wel goed in ben want ik doe dat op een of andere manier al vanzelf en ben ook veel met andere jongens.. Maar wat vinde jullie hier van?

xxxliefs groetjes
  • IP logged

t

totalwar

Re: jaloers
#1: 29-10-2008, 22:37
ik stem tegen jaloers maken. Ik heb daar zelf ook een hekel aan. Daarnaast weet je niet of hij je expres of perongeluk jaloers maakt, dus doe dat liever neit, dan voorkom je problemen.

Maar wat is die ilse nou voor hem dan? een goede vriendin een beste vriendin of een kennis die hij al lang kent. Vraag hem eens wat hij voor ilse voelt, daar heb je als vriendin toestemming voor om te vragen.

Daarnaast kan je vragen of hij wat meer samen met jou wilt plannen te gaan doen en niet dat jij moet verzinnen wat, want anders is hij de onvolwassene.

Maar over het vertrouwen wat hij zij. Bij ouder worden heb je 1 nadeel en voordeel. Het voordeel is meestal dat je er al snel vanuit gaat dat iemand te vertrouwen is. Daarnaast heeft het nadeel met hetzelfde te maken en dat is dat niemand echt weet wie er te vertrouwen is. Zelfs ik vertrouw mezelf niet 100% als het er echt op aankomt. Dus zijn reactie vond ik niet echt ergens op slaan.

Maar mnon, 1 ding weet ik zeker en dat is dat je wat minder bang moet zijn om hem uitleg te vragen. Ookal ben je zijn vriendin, je kan zijn gedachtes en gevoelens niet lezen. Dus vraag het gewoon. Geeft hij een irritant antwoord. Zeg dan gewoon dat je het vroeg omdat je hem beter wil leren kennen en onduidelijkheden weg wilt werken (dat is immers volwassen ;) )

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal