Skip to main content

Auteur Topic: chikkey

k

kimii

chikkey
OP: 29-03-2007, 15:47
hooi ik heet kim en ben 15 jaar ik heb een vriend van 20 maar ik heb een probleem hij wil dat ik met hem gaat w"ppen ( ik wil ... want ik ben suprr g""l )maar daar vinden mijn ouders mij nog te jong voor ik wil het ook wel eens doen.
wat moet ik nou doen: wat ik wil ofwat me ouders of me vriend zeggen  ??? ??? ??? ??? ???

kunnen julli mij  helpen en hebben julli ook zin in om te wippen ??? ??? ???

xxx kim
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 01-04-2007, 12:09 door redactie »

l

lydiaaaa

Re:g""lle chikkey
#1: 30-03-2007, 19:03
je moet het doen wanneer JIJ het wilt, niet wanneer je ouders of je vriend willen dat je het doet.
en om van je 'geilheid' af te komen heb je ook andere manieren voor voor je 'all the way' gaat.
grtz ly
  • IP logged

I

Ilse

Re:g""lle chikkey
#2: 31-03-2007, 11:49
Hoi,

Ouders zeggen altijd dat je daar te jong voor bent, dat komt omdat ze bezorgd zijn om je.

Zoals Lydia ook al zei, je moet dat doen als JIJ dat wil en als JIJ er klaar voor bent. Je vriend is 20 en zal er zeker klaar voor zijn, dus jij bent het belangrijkste. Als jij het wil, doe je het maar. Maar wees voorzichtig...

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re:g""lle chikkey
#3: 31-03-2007, 21:11
Als jy er klaar voor bent, en jij het wilt. moeten je ouders je loslaten,

  • IP logged

r

rotjonk

Re:g""lle chikkey
#4: 01-04-2007, 10:09
hooi ik heet kim en ben 15 jaar ik heb een vriend van 20 maar ik heb een probleem hij wil dat ik met hem gaat w"ppen ( ik wil ... want ik ben suprr g""l )maar daar vinden mijn ouders mij nog te jong voor ik wil het ook wel eens doen.
wat moet ik nou doen: wat ik wil ofwat me ouders of me vriend zeggen  ??? ??? ??? ??? ???

kunnen julli mij  helpen en hebben julli ook zin in om te wippen ??? ??? ???

xxx kim


ik zeg je dit meid je moet er gewoon aan beginnen als jij denkt dat je er zin in hebt als je er zin in hebt dan doe je het toch lekker maar doe het dan wel met een condoom dan voorkom je eventuele proble kijk maar op sexwoordenboek.nl dat is een goede voorlichtings site
  • IP logged

c

chantalgirl

Re:chikkey
#5: 21-07-2007, 13:18
hey

ik ben het helemaal met jullie eens  :)
groetjes chantal
  • IP logged

s

shyguy

Re:chikkey
#6: 21-07-2007, 18:11
leeftijd boeit eigenlijk niet zo veel, zolang JIJ wilt en er klaar voor bent ;)
mja, je weet wel, niet ZO vroeg als jonger dan 12 ofsow...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal