Skip to main content

Auteur Topic: verliefd op haar erg lang maar please help

t

te weinig tijd

ik ben voor het eerst sinds 3 jaar ofzo echt weer helemaal gek van een meisje dat een jaar lager zit dan ik
en heb iets van een week met haar gehad en toen gaf ze een slap excuus (3 maande geleden ofzo)
ik heb geprobeerd om haar te vergeten maar dat is erg moeilijk omdat ik haar bijna elke dag zie en
a en toe signalen van haar krijg dat ze me toch WEL leuk vind. het begon op het schoolfeest ik ben
nooit zo verlegen als het gaat over meisjes heb bijna altijd wel een scharrel als ik uit ga(1 a2 keer per week)
maar dat betekend niks voor me, maar als ik verliefd ben op een meisje is het anders dan word ik oppeens
erg verlegen drm besloot ik haar te zoenen haar ontgroent erg braaf meisje dus was wel speciaal voor haar
op het school feest dat was erg leuk enzo maar wou echt iets met der hebben dus ging ik de volgende dag
op haar af en vroeg haar toch maar verkering (just to be sure) en ze zij ja toen was ik helaas 3 dagen ziek ofzo
en toen kwam ik de vrijdag voor de vakantie weer op school en alles leeuk nog goed totdat ik uit was ik was net
van studie begleiding af en zij kwam er net op dus ik ging nog effetjes bij een paar vrienden langs en bij haar
zij kwam niet metteen in de pauze naar buiten dus ging eerst met mijn vrienden praten en die zeiden dat ze
het uit wilde maken ik verklaarde ze voor gek en haalde haar ff uit de klas (is bij mij op school) en toen leek
 alles toch nog goed die avond had een parralel klas een toneelstuk en daar gingen we samen heen
toen het afgelopen was ging zij bijna metteen weg dus ik liep ff met der mee en toen kwam al snel de zin ik
moet met je praten(wat haat ik die toch)en toe maakte ze het uit met de smoes dat ze d8 dat ik haar niet
trouw kon blijven en t normaal ben ik degene die het uitmaakt dus het drong nog niet echt tot me door en
smste metteen de volgende dag dat ik niet geloofd dat dat de rede was. ik besloot toch maar om haar uit
me hoofd te zetten omdat ik dacht dat dat makelijker zou zijn
maar nu heb ik de hele tijd het gevoel dat ze me toch leuk vind en een aantal van mijn echt goede vrienden
en een aantal vriendinnen die haar redelijk goed kennen zeggen dat ze maar niet ophoudt over mij
en zij hebben ook het gevoel als of ze me af en toe van die signalen stuurd van ik vind je leuk

ps. ik ben hier lang weg geweest en begin langzaam weer en ik weet dat dit stuk lang is maar lees het toch maar en stuur me een bericht op post hieronder met wat jij er over denkt.
bijvoorbaat dank.
  • IP logged

t

te weinig tijd

zal ik er weer verkering proberen te vragen of niet?
Normaal heb ik one-night stands dus dan heb ik hier geen last van.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal