Skip to main content

Auteur Topic: Echt verliefd?

S

SweetDreams

Echt verliefd?
OP: 29-05-2010, 20:07
Hoii!

Ik weet niet zeker of ik een jongen nou echt leuk vind, maar ik zwijmel wel een beetje van hem. MAar ik weet niet of hij ook op mij is... en dan durf ik eht zo wie zo niet durf te vragen, en door een vriendin vind ik ook wel raar, heb ik wel eens gedaan en toen was het nee (bij een ander).

En iedere keer als een van zijn beste vrienden zegt ik heb net iets gehoord ofzo, en het is heel erg bijzonder, hoop ik dat het is dat hij me leuk vind, of dat hij verkering wilt.

aARHg, ik weet het niet meer, help please!!??
  • IP logged

D

DorisMm

Re: Echt verliefd?
#1: 06-06-2010, 10:39
ik heb dat zelf ook een beetje en ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben of hem alleen leuk vind. En het vreemde bij is, ik heb genoeg aan alleen zwijmelen. En verder heb ik er eerlijk gezegd ook niet veel ervaring mee. Als je echt met hem wilt, kun je bijvoorbeeld ook laten blijken dat je hem leuk vind (subtiel flirten) zoals gewoon naar hem kijken en als hij dan kijkt even lachen en dan wegkijken ofzo. Dan heb je grotere kans dat hij jou ook leuk gaat vinden en hoe je het dan vraagt moet je denk ik zelf bedenken. Want dat ligt denk ik ook aan wat voor jongen het is.

succes Xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal