Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: het doen met een vakantieliefde?

  • *****
  • admin
  • Oude Bekende
  • Berichten: 65
  • Beheerder
    • Tiener Problemen
  • Man -
  • Aangemeld: nov 2006
het doen met een vakantieliefde?
OP: 05-06-2007, 19:58
Zou jij het doen met een vakantie liefde?
  • IP logged
Vriendelijke groet

Webmaster www.tienerproblemen.nl

r

rotjonk

Re:het doen met een vakantieliefde?
#1: 05-06-2007, 20:13
ik zou het zo doen met haar maar ik ga niet meer naar die camping maar ik deedt het zo als het een lekker ding is dan wil ik de wel mee s*x hebben maar dan wel safe denk ik
  • IP logged

N

NemO_x3

Re:het doen met een vakantieliefde?
#2: 05-06-2007, 21:56
Ik zou er eerlijk gezegd geen probleem van maken. Maar hij moet dan wel lekker zijn:P &n leuk en jah alles :P Je snapt wel.
Maar Dan wel safe s°x or No s°x :D

Altijd en overal safe :)

Nemo_x3
  • IP logged

I

Ilse

Re:het doen met een vakantieliefde?
#3: 06-06-2007, 09:08
Hoi,

Als hij echt lekker is dan zou ik niet twijfelen. Maar dan moet het echt wel veilig zijn, niet dat ik 9 maanden later met zijn kind zit.

Grtz Ilse
  • IP logged

f

frummel

Re:het doen met een vakantieliefde?
#4: 08-06-2007, 13:07
het zal je maar gebeuren dat je met een kind zit waarvan je de achternaam van de vader niet eens weet ;D maar als je een vakantie liefde heb is eigenlijk geen liefde gewoon dingen kunnen doen en uitproberen omdat je het leuk vind het is bvakantie toch miss heeft hij zij wel een vriend maar zegt hij dat nie.

maar wel altijd veilig dus ga je op vakantie neem maar een gros mee ;D

groetjes ronald
  • IP logged

c

chris1984

Re:het doen met een vakantieliefde?
#5: 10-06-2007, 19:55
ik denk dat ik het  wel met een vakantie liefde zouw doen,   maar wel veilig,  ik zou me er niet lekker bij voelen als ze een kind zou krijgen  en er alleen bij achter zou blijven, dan hoor ik bij haar te zijn en dat gaat niet vaak met een vakantie liefde  
  • IP logged

t

totalwar

Re:het doen met een vakantieliefde?
#6: 11-06-2007, 13:37
Tja veilig is het nooit :P de enigste veilige manier om het te doen is het neit te doen :P De andere voorbehoedsmiddelen verkleinen de risico, maar halen de kans erop niet weg, dus het is nooit 100% veilig :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:het doen met een vakantieliefde?
#7: 12-06-2007, 15:24
ik zou het niet doen :p mar ik ben pas 12 als ik ouder was zou ik het veilig doen maar dan wil ik wel minstens een jaar verkering hebben :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:het doen met een vakantieliefde?
#8: 12-06-2007, 15:49
Een jaar verkering met een vakantieliefde gaat moeilijk ;) sinds je die alleen maar in de vakantie zie. ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:het doen met een vakantieliefde?
#9: 12-06-2007, 17:29
ja mar als je dan nog contact hebt dan weet je ook zeker dat je haar kan vertrouwen tensij je ut alleen voor de s*x doet
  • IP logged

t

totalwar

Re:het doen met een vakantieliefde?
#10: 12-06-2007, 23:37
Ik ken weinig vakantievriendjes of vriendinnetjes die echt 100% trouw blijven omdat ze verliefd zijn. Bijna niemand gaat 1 jaar of een half jaar wachten op de volgende vkaantie totdat het vriendje weer terug komt, dat zit niet echt in de menselijke aard, dus zal ook niet snel gebeuren.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

F

Fairy

Re:het doen met een vakantieliefde?
#11: 19-07-2007, 00:54
Ik wil het zowiezo nog niet "doen"
Maar als ik er "klaar" voor zou zijn, dan alleen als ik wist dat hij bij mij in de buurt woonde, dus als ik hem mee naar huis kon nemen

;)

Xjus f.
  • IP logged

s

shyguy

Re:het doen met een vakantieliefde?
#12: 19-07-2007, 09:53
zou het nu nog niet willen, en ja, dan moet ik haar ook egt leuk vinden
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal