Skip to main content

Auteur Topic: me vriendin en ik

f

frummel

me vriendin en ik
OP: 08-06-2007, 12:51
hey

ik heb en probleem ik heb een vriendin die woont in goes ik woon in noord holland das 200 km maar ik zie haar nu bijna nooit en mag van haar moeder niet bij haar slapen haar moeder weet ook niet dat ik haar vriendje ben en ze begint de heletijd over loverboy's dat ben ik niet maar als ik zeg dat ik haar vriendje ben dan mag ik helemaal niet meer komen

heb iemand een tip groetjes ronald
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-06-2007, 16:13 door redactie »

t

totalwar

Re:me vriendin en ik
#1: 08-06-2007, 17:45
1 waarom noemt ze je een loverboy
2 waarom heb je zo'n grote afstand op jou leeftijd gedaan.
3 wil je haar echt houden en vertrouw je haar genoeg?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:me vriendin en ik
#2: 08-06-2007, 18:50
Hoi,

Ik ken dat probleem. Heb het zelf ook meegemaakt. Heb het 3 jaar volgehouden. Ik zag hem 1x per jaar (2 weken op vakantie). Jullie moeten echt zeker zijn dat jullie elkaar graag zien. Als dat zo is moeten de ouders dat respecteren. Als ze dat nu niet toelaten gaan ze daar later spijt van krijgen. Zeker als jullie dan nogaltijd verkering hebben en als jullie gaan samenwonen, waar dan ook.

Grtz Ilse
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#3: 11-06-2007, 17:56
ik ben pas 12 en heb al een behoefte aan soene mar kdurf nie en ik vind ook een meisje leuk(goede vriendin en daarmee ga ik naar een camping) maak ik een kans? :-[
  • IP logged

I

Ilse

Re:me vriendin en ik
#4: 12-06-2007, 10:25
Hoi,

Als je echt wil zoenen moet je dat doen met iemand waarvan je houd. En ik weet niet of je kans maakt bij dat meisje, daar zorg je zelf voor. Hoe doe je dat? Blijf gewoon jezelf tegenover haar, ga niet de macho uithangen, doe gewoon normaal. Zie je haar ook als je niet op die camping bent? Kennen jullie elkaar al goed? Als dat zo is zou ik haar vertellen wat je voor haar voelt.

Grtz Ilse
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#5: 12-06-2007, 15:08
bedankt maar dat durf ik dus niet ik denk dat mijn vriend ook verliefd op haar is
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#6: 12-06-2007, 15:12
ik denk niet dat ze wil zoenen want ze heeft het al een keer uit gemaakt
  • IP logged

I

Ilse

Re:me vriendin en ik
#7: 12-06-2007, 15:55
Hoi,

Heb je al eens verkering met haar gehad??

Dan moet je eens met je vriend praten, dan weet je meteen of hij ook verliefd is op haar.

Grtz Ilse
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#8: 12-06-2007, 17:25
ze zei dat se me wou pijpe :-X benk nog nie aan toe
  • IP logged

I

Ilse

Re:me vriendin en ik
#9: 12-06-2007, 20:57
Hoi,

Als je daar nog niet aan toe bent, moet je haar dat zeggen.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:me vriendin en ik
#10: 12-06-2007, 23:42
Jeps, als 1 van de 2 het niet wilt, dan moet je het niet doen, want als je er later spijt van heb kan je het neit terugdraaien. Ht beste is erover praten en als iemand iets wil, geef hem de optie om het later ooit eens te proberen, maar niet direct nu.

Helaas zijn sommige jongen of/en meisjes verder dan sommige willen in een relatie, ik heb het vaak genoeg meegemaakt en soms meedoen is leuk, maar als het fout gaat, dan heb je er soms spijt van. Denk er daarom goed over na voordat je iets begint, want ookal gaat het later uit, je moet er geen spijt van hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#11: 13-06-2007, 11:59
is trio sijn goed want da benk en haar vriendin wou ook meedoen
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#12: 13-06-2007, 12:00
ik bedoel krijg je daar vaak problemen mee
  • IP logged

m

magiclover

Re:me vriendin en ik
#13: 13-06-2007, 16:38
Als je het alle 3 wil dan is het goed anders niet.
je kunt er wel problemen mee krijgen maar hoeft niet.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:me vriendin en ik
#14: 13-06-2007, 17:43
Trio klinkt altijd spannend en lijkt misschien wel spannend, maar er zitten meer nadelen aan dan je denk.

Maar die ga ik je niet allemaal uitleggen :P Het is jou beslissing of je wel of niet iets doe met 1 of 2 of meerdere meisjes, zorg er alleen voor dat je er geen spijt van heb en dat hun dat ook neit hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal