Skip to main content

Auteur Topic: me vriendin en ik

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#15: 14-06-2007, 18:03
maar ik weet niet of ik met 1 wel zo graag vekering wil want ik ben niet verliefd maar ik vind haar wel aardig
  • IP logged

t

totalwar

Re:me vriendin en ik
#16: 14-06-2007, 18:17
Kijk als je het nog niet zeker wil, moet je het tegen haar zeggen. Geef haar en jezelf 2 opties. Probeer het voor een paar weken en als je haar leuker vind en bij haar wil zijn en wel verliefd voel, dan is het goed (het nadeel hiervaan is dat ze te veel hoop kan krijgen). De andere manier is dat je wat meer met haar om probeerd te gaan als gewone vrienden om te kijken of je haar leuker begint te vinden hoemeer je met haar omgaat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

van halsman :P:S:D

Re:me vriendin en ik
#17: 15-06-2007, 15:24
goeie tip maar ik weet het al ik denk dat ik haar maar als gewone vriend hou
  • IP logged

I

Ilse

Re:me vriendin en ik
#18: 25-06-2007, 17:43
Hoi,

Dat is meestal nog het beste. Je kan beter een goede vriend of vriendin hebben dan verkering met iemand. Ookal ben je gelukkig met die verkering, maar als dat afgelopen is door een of andere reden heb je je vrienden nog.

Grtz Ilse
  • IP logged

l

lydje

Re:me vriendin en ik
#19: 03-07-2007, 19:43
Ik had zelf ook een vriendje die 200 km ver weg woonde, die zag ik ook nooit, toen heb ik het uitgemaakt. Ik had hem ontmoet op een kamp, en het volgende jaar zag ik hem weer en vond ik hem wel weer heel erg leuk, maar verkering op zo'n afstand gaat bijna nooit goed. Dan moet je elkaar vaker gaan zien. Jullie kunnen ook gewoon in de vakantie in een stad afspreken ongever op de helft van de route naar elkaar toe en daar een gezellige dag houden. Vraag dan allebei iemand mee, en zeg tgen je ouders dat je met die vriend/vriendin naar de stad gaat een dagje uit.
  • IP logged

t

totalwar

Re:me vriendin en ik
#20: 03-07-2007, 20:29
Verkering op zo'n afstand is mogelijk, je moet alleen vertrouwen hebben en echt verliefd zijn en de mogelijkheid om te reizen hebben (voordeel als je ouder bent :p)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:me vriendin en ik
#21: 05-07-2007, 13:06
ja wat steffen zegt is waar. je meot er vertrouwen in hebben. het is idnerdaad fijn als je wat oduer bent dan heb je bijvoorbeeld een rijbewijs of een ov kaart ofzo.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-07-2007, 13:08 door magiclover »

F

Fairy

Re:me vriendin en ik
#22: 17-07-2007, 17:17
De persoon waarop ik nu heel erg verliefd ben, woont ook best ver weg, ik moet met de bus naar zijn stad toe.
Toch gaat dit erg goed  :D
Iniedergeval, tot nu toe

Dus et kan wél, maar mijn ouders staan er dan ook 100% achter en vertrouwen me.
Als je naar dat meisje gaat, hoef je toch niet meteen te blijven slapen
Want ik zou dat nog niet willen iniederegavl, hoeveel ik ook van hem houd ;)
Ik zou er goed met je ouders over praten, en ook met haar ouders, als deze het totaal niet eens zijn enz..zou ik het ook opgeven
Het ligt er een beetje aan hoeveel je van haar houdt en wat je haar over hebt ;)

(ik bedoel mijn persoon wilt zelfs helemaal met ze'n scooter mij op komen halen :P )

Xjus F.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal