Skip to main content

Auteur Topic: verdrietig

t

thimotjuh

verdrietig
OP: 16-06-2007, 19:50
ik ben thimo ik ben 14 jaar laatst was ik op school met mijn vriendin waari k al 2 jaar mee had   toen ging ik naar de wc en toen stond ze ineens met een jongen te tongen  wat zal ik doen het uitmaken?
  • IP logged

m

magiclover

Re:verdrietig
#1: 17-06-2007, 17:40
zo te begrijpen is ze vreemd gegaan. weet zij dat jij het hebt gezien zoja wat deed ze om het goed te maken enzo?
als ze der niks aan deed/doet om het goed te maken is ze je neit waard.
je moet het alleen uit maken als het zelf wil, maar als je het aan laat is de kans groot dat ze het weer doet.

succes.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

r

rotjonk

Re:verdrietig
#2: 19-06-2007, 16:03
uitmaken joh als je meisje vreemd gaat dan is het een teken van ontrouw
  • IP logged

t

totalwar

Re:verdrietig
#3: 19-06-2007, 19:40
De vraag is wat zou je zelf willen, zou je zonder haar willen of niet en zou je het haar kunnen vergeven.

Mijn ex was vreemd gegaan en heeft dat eerlijk toegegeven (dat is fijner dan erachter komen), ik heb het haar vergeven en ookal zat het soms nog in me gedachten gewoon doorgrgaan in de relatie. Je kan hier wel of niet mee omgaan, maar dat ligt ook aan het meisje en hoe die ermee om gaat.

Vraag aan haar of ze toegeeft dat ze dat deed, stel gewoon de vraag of ze vreemd is gegaan en als ze nee zegt wat ze onder vreemdgaan vind vallen en zeg dan dat je het gezien heb als ze nog niet toegeeft dat ze vreemdging (zeg neit waar en met wie je het zag, want als ze vaker vreemdgaat zal ze in paniek raken). Zegt ze dan nog dat ze het niet gedaan heeft, dan gaat ze echt verkeerd met je om en zou ik als ik jou was niet meer met haar nemen.

Als ze het wel toegeeft, probeer met haar erover te praten waarom ze het deed en of ze het gevoel voor jou kwijt is. Dan krijg je vanzelf de antwoorden die je verder zal helpen.

Let erop dat ze geen beloftes gaat maken van, ik zal het niet meer doen enzovoorts, je moet er echt wat goeds voor regelen, want anders gaat ze nel weer de mist in.

Succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Re:verdrietig
#4: 20-06-2007, 18:36
ik vind vreemgaan een teken van ontrouw aan je verkering. oke ik geef toe ik ging ook vreemd toen ik op vakantie ging en ik biechte het op aan men vriendin toen het uit was en toen biechte zij ook op dat ze vreemd ging. maar ik zou het meteen uitmaken als ik het zag ik hadt het wijf een klap in het gezicht verkocht en de jongen een stomp in baln
  • IP logged

t

totalwar

Re:verdrietig
#5: 20-06-2007, 22:56
Tja ik ben blij dat ik niet zoals jou ben :P

Maar ik geef eerlijk toe, het komt hard aan.

groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

Ilse

Re:verdrietig
#6: 25-06-2007, 17:39
Hoi,

Als ik merk dat mijn vriend vreemdgaat, zou ik hem dat nooit kunnen vergeven. Ik maak het zeker uit dan. Ik zou wel bevriend kunnen blijven met hem, maar de relatie is dan afgelopen.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:verdrietig
#7: 25-06-2007, 21:55
Ik zou zelf altijd een kans geven. Als hij die weer verprust is het uit en ik zou dan ook vrienden willen blijven.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

l

lydje

Re:verdrietig
#8: 03-07-2007, 19:38
Als je vriendin is vreemd gegaan moet je het uitmaken. Ze is je niet waard. Ze zeggen wel dat je mensen een tweede kans moet geven, maar meestal gaat het bij zulk soort situaties de tweede keer weer fout. Zoek een andere leuk meid zou ik zeggen!!!
  • IP logged

m

manon

Re:verdrietig
#9: 08-07-2007, 17:59
hoii

ik heb dit ook gehat ik zat buiten op school op een muurtje komt me vriendje der aan en vraagt een meisej aan hem zoenne ? hij zegt ja en daar sondenze voor me neus ik voelde me egt niet fijn !!! later op de dag kwam ik thuis ging op msn en zij tegen me BF HELP me vriendje voor me neus vreemt gegaan :'( zij heeft met hem gepraat en gezegt ja  ik weet het en ik ben fout geweest en de volgende dag presies het zelfde ik ben met hem gaan praten warom doe je dit ik voel me nu gedumpt en niet fijn heb een naar gefoel en zij ik snap dat je je niet fijn voeld ik ben in traanen uitgebarst en naar uisgeggaan en op msn gegaan en tegen me BF gezegt en zij tegen me vriendje van als je van de houd dee je dit niet al je niet van der houd maak je het uit en hij heeft het een paar weken alter uitgemaakt ( ik durfde het niet :''( )

maar nu is het probleem ik voel nog wat voor hem en dat si  niet fijn
  • IP logged

t

totalwar

Re:verdrietig
#10: 09-07-2007, 02:44
Als het echte liefde was geweest manon, dan gaat dat nooit makkelijk weg en soms wel helemaal niet. Je kan er alleen mee leren omgaan en accepteren dat je die gevoelens nog heb, maar je verder niks meer wil.

Dat is de manier hoe ik het ook doe.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

F

Fairy

Re:verdrietig
#11: 20-07-2007, 00:55
Ik heb nooit et grote probleem gezien van vreemd gaan, als mijn vriendje vreem zou gaan vind ik et niet echt erg, hij is niet mijn bezit ofzow, en als ie er toch voor mij is als ik hem nodig heb dan vind ik niet dat er een probleem is, ik ga zelf niet vreemd omdat het gewoon niks voor mij is, maar ik zou er serieus niet zoveel problemen mee hebben
Ben ik nu raar ofzow? want ik snap gewoon et probleem niet.. :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re:verdrietig
#12: 20-07-2007, 17:57
Ja je bent een beetje raar :P vind ik dan. Want ookal is hij jou bezit niet, toch is hij heel verbonden met jou en zou hij dingen met jou moeten doen die hij niet met andere meisjes doet, omdat ik vind dat een vriendin dat verdient. Hoe kan je anders zo ie zo laten zien dat jij meer beteken dan die andere meisjes?

Kijk het ligt er ook aan wat je onder vreemdgaan vind, maar als mijn vriendin met een ander in bed zou liggen dan zou ik dat totaal niet accepteren.

Mijn vorige vriendin heeft met jongens dingen uitgespookt die niet ver gingen maar voor mijn gevoel toch belazeren was, daarom ging het uiteindelijk ook niet meer. Sommige dingen horen alleen tussen geliefden te gebeuren en niet tussen je geliefde en andere meisjes en dan heb ik het niet over uitgaan met anderen enzo, maar echt over de intimiteit dingen.

Maar Fairy. Ik kan me herinneren dat intimiteit bij jou liefde was? Dat had je gezegt, maar dat betekend dus dat jou vriend meerdere meisjes zou mogen liefhebben, want vreemdgaan heeft meestal met intimiteit te maken. Of heb ik het fout?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:verdrietig
#13: 20-07-2007, 18:09
verkering betekent toch een soort verbintenis, dat betekent een stap verder dan vriendschap. als ze dan staat te tongen met iemand anders vind ik dat toch een beetje goedkoop en daar val ik niet op.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal