Skip to main content

Auteur Topic: natte broek

b

blaasje

natte broek
OP: 23-06-2007, 03:15
heey heey ik heb een probleem

ben een jonge  meid met een hele zwakke blaas. ik moet echt heel vaak naar het toilet toe maar dat gaat niet altijd. op school zijn een aantal lessen waar je de klas niet bij uit mag of als ik in de bus zit en ik kom in de file. daarom heb ik al geregeld in mijn broek geplast. en het gebeurd steeds vaker.... wat kan ik doen om een sterkere blaas te hebben?

help!!!!!! :'( :'(
  • IP logged

I

Ilse

Re:natte broek
#1: 25-06-2007, 20:31
Hoi,

Ik zou echt geen oplossing weten. Ga eens naar de dokter en vraag wat advies aan hem.

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:natte broek
#2: 25-06-2007, 22:09
Als ik jou zou ik naar een dokter gaan en als het een ziekte is krijg je ee nbriefje voor je school dat emot je dan aan elek leraar laten zien en dan kun je gewoon de les uit als je naar de wc moet

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:natte broek
#3: 26-06-2007, 19:49
Je zal bij de dokter langs moeten, die kan je eventueel een medicijn ervoor toeschrijven om het te verlichten of te verhelpen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gabbo

Re:natte broek
#4: 17-07-2007, 17:45
mijn moeder heeft dat probleem ook maar die gebruikt daar speciale maandverband voor.
  • IP logged

F

Fairy

Re:natte broek
#5: 20-07-2007, 01:04
dit klinkt heel idioot maar het heet blaas trainen
Nadat ik de eerste keer ongesteld was geweest, had ik hier ook wel wat problemen mee, niet zo erg als jij, maar wel dat als ik heel erg moet lachen
Wat je kunt doen is elke keer dat je op de wc zit, even proberen te wachten met plassen, knijp et samen
Der zitten daar namelijk spieren die verslapt zijn geworden
dit kun je ook gewoon thuis oefenen, gewoon knijpen en dit 10 sec vasthouden
Ook zou ik inderdaad naar de dokter gaan en zo'n briefje vragen

Xjus f.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal