Skip to main content

Auteur Topic: Hoe moet ik het aanvragen?

X

Xx.Leila.xX

Hoe moet ik het aanvragen?
OP: 03-07-2007, 11:46
Ik ben een meisje van 11 en vind een jongen heel erg leuken hij vind dat ook van mij denk ik! ::)
Sinds we op school eens met elkaar gedanst hebben
en dat wel vlot ging wil ik eigenlijk wel iets met hem beginnen... Maar hoe? Ik wete niet hoe ik het moet vragen!  :-[ Help me
  • IP logged

B

BigMama

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#1: 03-07-2007, 18:45
Heeft hij geen MSN? Misschien kan je zo eens een beetje proberen in the picture te komen?

Je kan wel op hem afstappen en zeggen: Goh joh, ik vind je hartstikke leuk.... Kans is groot dat hij je uitlacht :(

Probeer anders eens bij andere mensen om je heen een visje uit te gooien :) Wie weet hoor je nog eens wat ;)
  • IP logged

v

veronique

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#2: 08-07-2007, 19:58
kan jij mij miss hellpen kijk ik ben op een jonge en ik weet ni hoe ik het moet aanvraagen HELP!!!!!!!!!!!!!
groetjes van mij (veronique)
  • IP logged

m

magiclover

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#3: 08-07-2007, 20:52
ik zou eerst uitzoeken of hij op jou is als je dat al weet dan kun je het gewoon vragen of via een briefje smsje of msn. dat zijn oplossing die ik weet.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#4: 09-07-2007, 02:41
jeps, bij dat uitzoeken hoort ook dat je in contact moet komen met die jonge, dus niet zomaar zeggen van ik vind je leuk of ben verliefd op je, probeer eerst wat gewone gesprekken te hebben, je hoeft niet perse zijn beste vriendin te zijn, maar probeer tenminste een klein deeltje van zijn leven te zijn. Als je dat lukt en het contact gaat steeds beter, kan je langzaam gaan vertellen dat je hem wel leuk vind en misschien uiteindelijk vragen of hij verkering wilt.

Als hij meteen nee zegt, vraag hem waarom en probeer hem met zoveel mogelijk smoesjes over te halen zodat hij geen antwoord meer kan geven, zoals dat hij het gewoon moet proberen, vind hij het niks kan hij altijd stoppen enzovoorts. Probeer et wel aardig te houden ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jussie

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#5: 20-07-2007, 13:03
heeyz  :)

en als je het dan nog echt niet durft kan je het altijd via msn of sms doen, maar het best is dat je het gewoon vraagt! Kwestie van zijn reactie te zien!! de blik op zijn ogen is meestal heel veel waart!! daaraan weet je mss het antwoord al!! Veel geluk  ;) laat je ons nog wel iets weten?!

doeiz..  ..xXx..Justine..xXx..
  • IP logged

s

shyguy

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#6: 20-07-2007, 17:17
ik zeg maar dat je via sms en msn geen serieus antwoord krijgt. ikzelf zou meestal al meteen nee zeggen, omdat vriendinnen dat net zo goed kunnen sturen op een slaapfeestje ofsow.
en meestal waarderen jongens het als je het persoonlijk vraagt. nee heb je, en ja kun je krijgen!

het kost alleen wel moed.

P.S.
neem het advies van de gene hier boven in ieder geval ook goed door ;)

EDIT: w8 eens, kwist het antwoord op mijn probleem al zelf?! DOH! XD
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 17:18 door shyguy »

F

Fairy

Re:Hoe moet ik het aanvragen?
#7: 20-07-2007, 22:48
jaa dat had ik laatst ook shyguy, ik wou proberen even aan iets anders te denken, ga ik daarna tips verzinnen voor iemand die ook haar hoofd leeg wil maken ;)
Kicken, met mensen helpen help je jezelf  ;D

Xjus f.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal