Skip to main content

Auteur Topic: verleden ophalen...

l

lady

verleden ophalen...
OP: 10-07-2007, 11:59
Ik weet niet of iemand hier zich in kan herkennen maar....

Mijn ex en ik zijn vijf maanden uit elkaar, nadat hij twijfels had omdat ik mezelf niet was geweest, en hij te weinig zijn verplichtingen nakwam. Er is veel ruzie leugens enzo geweest nadien die hij vooral begon.
Nu had hij na lange tijd mij te negeren kort met me gepraat opstap vorige week.
Maar ik had wat gedronken dus een geweldig gesprekje was dat niet.
Ik heb nu gehoord van een vriend dat hij zei dat hij met mij wil praten omdat hij dingen niet snapt over waarom ik mezelf niet was in onze relatie.
Maar ik snap niet wat voor nut het nu nog heeft daar over te praten...Ik snap jongens niet, en al zeker niet dat hij het heeft uigemaakt, maar toch dingen wil snappen van vijf maanden terug. ( hij zegt trouwens dat hij eindelijk over me is en dat het hem niet meer kan schelen met wie ik wegga/ iets doe)
Weet iemand misschien een beetje wat dat kan betekenen en wat ik er mee aan moet?

XXX
  • IP logged

t

totalwar

Re:verleden ophalen...
#1: 10-07-2007, 18:29
Je kan er weinig mee aan, hij zal er zelf over moeten komen. Jongens vertellen soms wel dingen, maar menen het niet 100%. Ik weet zeker dat als je ex je met een andere jonge ziet lopen, hij kriebels in zijn buik krijgt en jaloers wordt.

Kijk het praten helpt wel een beetje, niet alleen voor jou, maar soms ook voor hem om dingen te begrijpen, soms maakt het dingen alleen maar ingewikkelder, maar dan is het toch fijn dingen gezegt te kunnen hebben of dingen gehoord te hebben. Soms helpt dat om een deel af te sluiten, ookal is het niet alles.

Je moet verder met je leven, het is uit tussen jullie, hoe hard dat ook aankomt. Het is zijn schuld dat het uit is (zo lees ik et in ieder geval) en dat betekend dat jij verder met je leven meot en je niet druk moet blijven maken met hem. Je volgende vriendje kan totaal anders zijn, dus probeer niet zo veel met je ex bezig te houden, dat maakt het zoeken naar een nieuw vriendje alleen maar moeilijker.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal