Skip to main content

Auteur Topic: helep!!!!!

P

Popje

helep!!!!!
OP: 15-07-2007, 13:53
het begon allemaal een 10 maand geleden...
het begin vant schooljaar ...ik was de eerste van de klas maar dat is veranderd ik kreeg een vriendje (badboy achtigtype) hij dwong me om met hem naar bed te gaan sindsdien begonnen mijn punten te dalen van 9 ens  naar 6ssen ik begon mezelf te krassen omdat dat de enige manier is om van de pijn af te geraken mijn ouders waren laaiend daarbij kwam dat mijn 'vriendje' nog met me naar bed wil gaan en dreigd me te vermoorden als ik het niet deed nu ben ik al 3 keer weggelopen en heb al 2 zelfmoordpogingen gedaan  mijn 'vriendje' heeft me al eens 'gedwongen' op het midden van de straat... ik wil dit niet meer!!! ik wil uit deze bodemloze put geraken! ... help
kiss popje :-*
  • IP logged

f

fph

Re:helep!!!!!
#1: 15-07-2007, 14:17
hej je moet eens met je ouders overleggen en naar de politie gaan.
  • IP logged

m

magiclover

Re:helep!!!!!
#2: 16-07-2007, 12:56
ik denk dat je het tegen je ouders zeggen en dan met hun overleggen. ik denk dat je ouders dan ook wel snappen waarom je puntne zijn gedaalt.
hoe oud ben jij en hou is je vriend?

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

P

Popje

Re:helep!!!!!
#3: 16-07-2007, 19:12
ik ben 15 hij is 17...
  • IP logged

m

magiclover

Re:helep!!!!!
#4: 16-07-2007, 22:59
dan zou er toch mee naar je ouder gaan wan het vrij ernstig en het is ook nog een strafbaar dit valt namelijk onder verkrachting.

al je dat niet durf vertelt het iemand heb je ene oduere broer of zus die je vertrouwt en die je er eventueel mee kan helpen om het tegne je oduer te zeggen (als echt neit lukt kun je me altij ene pb sturen)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:helep!!!!!
#5: 17-07-2007, 08:59
Ik ben et met charelle eens, probeer het iemand te vertellen die in je buurt is en je kan helpen. Als dat niet kan, dan moet je je ouders inlichten en samen naar de politie gaan. Je moet echt vna hem af, hij gaat om de verkeerde redenen met je om en daar kan je alleen tegenin gaan.

Ik zou je hiervandaan niet kunnen helpen en andere ook niet veel denk ik, je moet gewon van em af :D

maar wat ik me afvraag is waarom je precies met hem heb genomen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

P

Popje

Re:helep!!!!!
#6: 17-07-2007, 21:45
in het begin was hij kei lief maar na een paar maanden begon hij daarmee...
Is de politie niet een beetje té ernstig???en als ik naar de politie zou gaan dan zal hij pas kwaad worden...
kusje popje :-*
  • IP logged

m

magiclover

Re:helep!!!!!
#7: 17-07-2007, 21:50
als ik jou was zou ik ehttoch doen want het blijft verkrachting en dat is toch ernstig
  • IP logged

t

totalwar

Re:helep!!!!!
#8: 18-07-2007, 19:47
Veel jongens doen zo, lekker lief doen, alles geven wat een meisje nodig heeft en daarna alles nemen waar een meisje nog niet klaar voor is. Ze denken dat als ze lief zijn geweest het meisje het hun wel geeft of ze verliefd genoeg zijn om dingen niet erg te vinden, zulke types kan ik niet tegen en ben blij dat niemand die ik ken daarmee te maken heeft, want dan probeer ik die over te halen om weg te gaan en eventueel help ik daar dan wel bij.

Misschien is politie te ver, maar het gaat wel om verkrachting of anders tenminste aanranding, dat is een misdrijf, vooral omdat je nog te jong bent. Daar zal hij aardig wat voor krijgen als het een rechtzaak word. Anders moet je echt een vertrouwenspersoon zoeken, zoals ik al zei.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

Re:helep!!!!!
#9: 21-07-2007, 18:25
hej steffen niet veel jongens doen zo hoor misschien in de stad wel
  • IP logged

t

totalwar

Re:helep!!!!!
#10: 21-07-2007, 23:39
Ik weet ook wel dat niet alle jongens zo doen :P Ik doe het zo zelf ook niet :P Maar dan nog is het niet slecht op je hoede te blijven, want ookal denk je het overkomt me niet, dan gebeurd het soms nog wel. En daarnaast heb ik altijd een beetje de drang gehad meisjes te beschermen (zo ben ik eenmaal) en waarschuw ik daarom eerder dan dat ik ze vrij rond laat lopen :P.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Niet alleen jongens in de stad zijn zo, daar zitten de meeste, maar ik ken er een paar, die zitte niet in de stad :P
  • IP logged

s

shyguy

Re:helep!!!!!
#11: 22-07-2007, 15:39
steffen heb jij wat met de :P? xD
valt wel veel op :P
mja anyway, iedereen is anders btw, zulke personen zitten overal (niet om je bang te maken hoor)
overal gemixed...
gelukkig ook de mensen die beschermen. ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-07-2007, 15:41 door shyguy »

t

totalwar

Re:helep!!!!!
#12: 23-07-2007, 17:43
jeps ik heb :P en ;) en :S en :$, want dat zijn de emoticons die ik vaak op msn gebruik. Daarom staan ze er ook vaak in, meestal in plaats van een "."

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal