Skip to main content

Auteur Topic: verkering, en wat dan???

s

shyguy

verkering, en wat dan???
OP: 17-07-2007, 15:50
wat moet je dan doen als je iemand duss persoonlijk hebt gevraagd en zij ja zij (of andersom natuurlijk), hand vasthouden? of wat?

kzou het egt niet weten ben al single voor 14 jaar :S
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 10:52 door redactie »

m

magiclover

nou je kunt inderdaad hand in hand lopen als je dat wil.
je kunt van alles doen eigenlijk het hang van het karakter van beide personen af

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

B

BNCA_

Meestal gaat dat vanzelf,
als je bij elkaar bent.
of je slaat een arm om haar heen ,
dan voelt ze zich goed bij je.
& zo gaat alles dan vanzelf. ;)
  • IP logged

t

totalwar

Tja zoals er al gezegt is, dat gaat vanzelf, meestal ben je bij elkaar in de buurt, soms niet. Je kan afspreken bij elkaars huis, of gewoon met elkaar omgaan zonder dat. Na een tijdje kan je haar/hem uitvragen, maar verder is er niet perse een manier wat je dan precies moet doen, dat gaat vanzelf.

Daarnaast ;) ik heb 18 jaar geen verkering gehad :P dus je heb nog 4 jaar te gaan en dan heb je et langer uitgehouden dan mij :P hahahaha

Groetjes,

Steffen

P.S.

Hoe langer je wacht, des te meer theorie ervaring krijg je, des te korter je wacht, des te meer praktijk ervaring je krijgt. Beide zijn waardevol, dus het maakt weinig uit welke van de 2 je precies krijg. Ik heb zelf veel theorie ervaring :P en tot nu toe hoor ik me vriendin totaal niet klagen :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 19:08 door Totalwar »

s

shyguy

haha khoop tog wel dat ik wat eerder en vriendin heb dan op mijn 18e, niet lullig bedoeld hoor xD
  • IP logged

m

magiclover

het is wel waar wat steffen zegt theorie ervaring kan ook heel fijn en makelijk zijn.

ik heb zelf 15 jaar gewacht. dus ik ehb niet zo veel theorie ervaring. maar mijn vriend wel dus dat kun je vaak ook goed combineren :P

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-07-2007, 20:27 door Totalwar »

F

Fairy

Dit is denk ik iets heel persoonlijks, en het heeft ook wel met leeftijd te maken ;) als je begrijpt wat ik bedoel

Et gaat een beetje vanzelf, de moelijkste momenten vond ik als je zelf het heft in handen moet nemen.
Je kunt et voorzichtig vragen "is het goed dat ik je hand vasthou enz..."
Ga het niet van te voren lopen uitplannen, want daar aan hebben sommige (ike) een hekel.
Veder moet je een beetje proberen enz

Ik sinds kort dus, want ik vond dat de andere niet mee telde (joh, en ik dacht serieus dat ik super laat was, maar et is dus vrij normaal :D )

Xjus f.
  • IP logged

s

shyguy

ik wil het ook niet vooruit plannen, kwil weten wat ik niet moet doen.
niet als ik vraag of ik haar hand mag vasthouden dat ze me een klap in het gezicht geeft ofsow xD
het lijkt net parachutespringen, zolang je de sprong waagt, ga je ook niet meer terug xD.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 10:26 door shyguy »

t

totalwar

Re:verkering, en wat dan???
#8: 20-07-2007, 18:01
Soms moet je het wagen. Ik weet ook totaal niet hoe ik in relaties om moet gaan en dat was ook me probleem bij me eerste relatie, daarnaast leer je vanzelf wat en zal degene die verliefd op je is er rekening mee moeten houden dat niet alles in 1 keer perfect gaat.

Doe wat in je hoofd zit en als je het niet zeker weet vraag het, als ze je martelt of het uitmaakt omdat je vraagt wat je moet doen, dan is het wel een hele slechte vriendin. Beter een vriendje die vraagt wat mag en hoe wat moet dan die het neemt en het op een verkeerde manier doet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal