Skip to main content

Auteur Topic: groot probleem.vraagt om hulp

r

radiomeid

groot probleem.vraagt om hulp
OP: 19-07-2007, 10:23
Heej mensen.
ik heb een groot probleem en vraagt om hulp/mening.
ik heb een vriend maar hij zit in de gevangenis om criminaltiteit.
Ik hou echt vet veel van hem, en daarom wil ik ook niet dat het op die reden uit gaat.
maar mijn moeder denkt daar heel anders over ze vind dat ik een normaal iemand moet gaan zoeken.maarik kan hem toch niet zomaar los laten als ik zoveel van hem hou.
ze verstopt mijn brieven van hem . we hebben nu alleen maar ruzie om dat probleem.
ik weet nu niet wat ik moet gaan doen.
er over praten wil niet , want ze heeft maar een eigen wil want ze aacpeteert het allemaal niet.
ik weet nu echt niet wat ik moet doen.
ik vraag om advies want ik wil hem niet laten gaan.

Groetjes radiomeid.
  • IP logged

s

shyguy

Re:groot probleem.vraagt om hulp
#1: 19-07-2007, 10:36
beste radiomeid,

dit is idd een moeilijk onderwerp... ik begrijp dat je van hem houdt, daar heb ik nix op tegen, maar joe oud ben jij?
Asls je minderjarig bent, ben ik bang dat je nog naar je moeder moet luisteren. denk wel, ze heeft het beste met je voor.
hoe lang zit hij vast en om welke reden precies? dat kan ook verschillen maken, is niet verplicht om te zeggen.

groetjes, mij en scofield
  • IP logged

r

radiomeid

Re:groot probleem.vraagt om hulp
#2: 19-07-2007, 10:41
Ik ben 15 jaarr. en hy is net 18 geworden.
we zyn nu al 4 maanden samen.
hy heeft ramen in gegooid bij scholen en nog veel meer.

maar myn moeder wil nooit mijn verhaal horen.
als ze hoort dat ik het niet uit maak.
word ze wild.
  • IP logged

s

shyguy

Re:groot probleem.vraagt om hulp
#3: 19-07-2007, 11:20
onder het mom van je moeder moet je je gedeisd houden, je kunt wel eens afspreken, en eens langs komen, en later ook msn, maar je moeder kan nog lelijke dingen doen...
  • IP logged

t

totalwar

Re:groot probleem.vraagt om hulp
#4: 19-07-2007, 18:59
Vertel je verhaal dan eens hier, want als mijn dochter (als ik er 1 zou hebben) met een jonge uit zou gaan of verkering zou willen hebben die allerlei dingen gedaan had, dan zou ik het ook wantrouwen, dan zou ze ook een goede reden hebben waarom ze met hem wilt zijn en wat ze eraan wilt doen dat zij uit de problemen blijft en dat hij niks meer uitvreet.

Dus waarom heeft hij dat gedaan, is hij in zo'n buurt opgegroeit, tja dan kan hij aardig zijn, maar als hij dan iets met mijn dochter zou willen zal hij moeten veranderen.

Ik vind dat mensen wel een 2e kans krijgen en soms heel soms een 3e (me ex had er 4 gehad, dus dat was heel aardig zijn). Maar dan moet er wel resutaten zijn.

Of zou je je eigen kinderen wel bij een jonge laten die je niet ken en waarvan je alleen weet dat hij in de gevangenis zit en een hele slechte reputatie heeft, zou jij dan ook niet extra opletten?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:groot probleem.vraagt om hulp
#5: 19-07-2007, 20:05
so, dat is goed uitgelegd steffen
  • IP logged

F

Fairy

Re:groot probleem.vraagt om hulp
#6: 19-07-2007, 23:58
Heej radiomeid, ik deal een beetje met etzelfde probleem,
Hij heeft dan niet in de gevangenis gezeten, maar wel van 3 scholen getrapt

Als ik jouw was zou ik het echt proberen er met je moeder over te hebben, laat zien dat je gelukkig met hem bent, door bijvoorbeeld foto's van jullie samen te laten zien?
Als hij uit de gevangenis komt, stel hem dan thuis voor, als hij echt een goede jongen is dan zien je ouders vanzelf wel dat je weet wat je doet.

Maar weet je zelf wel heel zeker dat hij te vertrouwen is?Want et klinkt best heftig ;)
Ik hoop dat je weet wat je doet, maar als je echt van hem houdt dan zal et wel goedkomen :p

Xjus f.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal