Skip to main content

Auteur Topic: Ik Vind me zelf te dik !!

x

xFeyza.

Ik Vind me zelf te dik !!
OP: 26-08-2008, 00:33
Ik vind me zelf te dik !! 1 omdat me mopeder altijt tegen me zegt !; hou eens op met eten . en dan heb ik geenees iets gegeten !! .
2. heb een grote kont 'Vind Ik  :-X Iedreen Zegt Dat Ik Dun Ben Maar Vind Me Zelf Te DIk Ik Ben 13n Jaar En Ben 50 Kilo !!!!!!!!!!!!! 1.65 Lengte '

Me Nicht x_Strawberry_x zegt:als je zo door gaa krijg je mischien anorexia maar het kan me nieks schelen !! dat gezeur van me moeder moet ophouden ! . dus ik wil bijna  niks meer eten .   



XxX.Feyza
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#1: 27-08-2008, 17:21
Je bent EGT niet dik!
Je bent gwn normaal voor joun leeftijd..
En van je moeder zou ´k maar niks van aan trekken!





  • IP logged

M

Miss-Problem

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#2: 08-09-2008, 21:18
je bent egt dun !
  • IP logged

D

DC-P

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#3: 08-09-2008, 22:08
niks eten helpt niet word je alleen maar dikker van omdat je lichaam meer vetten gaat vasthouden
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#4: 11-09-2008, 18:57
Hallo feyza.

Wat jij doet is niet bepaalt slim. Misschien kan je een plaatje naar me sturen. Maar ik denk niet dat je dik bent. Je moet niet naar je moeder luisteren. Zo word je alleemaar onzeker. Zeg elke dag in de spiegel tegen jezelf ik ben mooi en NIET dik. en je moet gewoon normaal gaan eten. Het hoeft niet overdreven veel. Doordat je niks eet blijf je op jezelfde gewicht.  :o


Veel succes Xxx Tienerjen  :-* :-*
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#5: 12-09-2008, 21:43
ik zeg dat ook altijd tegen haar maar ze luisterd tog nooit.
maaar ik ga me best doen om haar overtehalen dat ze moet eten.
als het me lukt?
maar jah ik ga en feyza me nichje kan niet altijd op TP
komen want haar internet doet niet goed

-xxx-hilal feyza de nicht
  • IP logged

m

miszie.

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#6: 23-09-2008, 18:26
Je hebt een gezond gewicht, en je hoeft het zeker niet te veranderen. Kan het je niks schelen als je anorexia krijgt? Nou, daar geloof ik helemaal niks van!
Denk eens na over de gevolgen..
je kan er onvruchtbaar door worden!
En dat is nog maar een ding.

Die mensen zeggen toch niet voor niets dat je dun bent? Waarom zullen ze daar over liegen?
Blijf zoals je nu bent!

kus.
  • IP logged

M

ME0015

Re: Ik Vind me zelf te dik !!
#7: 04-10-2008, 22:36
Je hebt een gezond gewicht. Van anorexia ga je dood, hoor. Als je niets eet, houdt je lichaam deze vetten vast en daardoor kom je juist aan. Eet gewoon normaal, drink normaal en beweeg goed en vooral luister naar de mensen die zeggen dat je dun bent. Bijna iedereen die op jouw reageert, zegt het. Ze liegen heus niet, ze willen je juist helpen. Zeg tegen je moeder dat je op dat moment niet eens wat gegeten hebt. Vraag waarom ze jou zo dik vind, als iedereen zegt van niet en als je een goed gewicht hebt. Het is moeilijk te geloven, maar je moeder kan jaloers zijn op je lichaam.
Suc6
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal