Skip to main content

Auteur Topic: Bevliegingen

r

robot112

Bevliegingen
OP: 18-03-2014, 18:45
Hey allemaal,

Ik zit met een ietwat rare vraag. Ik heb sinds vorig jaar soms zo van die "bevliegingen" noem ik het maar bij gebrek aan ander woord, ik leer een meisje kennen die ik wel mooi vind en dan laat ik dat blijken en hebben we meestal wel een spannende tijd maar verder dan wat 'teasen' gaat het niet. Het leek mij op zo'n moment niet geschikt om een vaste relatie te beginnen...
Maar ik ben sinds september steeds meer aangetrokken door een bepaald meisje. Maar toch heb ik het gevoel dat er soms weer een andere 'bevlieging' tussen zit maar tussenin komt zij wel altijd terug.
Lijkt het dan verstandig om, wanneer het 'the moment' is, het aan te vragen met haar of laat ik het beter tot ik zeker ben van mijn stuk?

Ik hoop dat jullie een beetje verstaan hebben wat ik bedoel/voel
en alvast bedankt voor jullie reacties (die er hopelijk dan toch komen...)
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Bevliegingen
#1: 19-03-2014, 02:25
Robot 112,
Als je dat meisje leuk vind moet je er gewoon voor gaan want 100% zeker ben je nooit van een meisje de verkering kan altijd uit gaan maar het kan ook hartstikke goed gaan.
Maar als je verkering met het meisje heb welke jij leuk vind dan mag je alleen nog maar kijken naar die andere meiden maar aanraken niet ook al zijn ze nog zo leuk.
Maar het voordeel als je langere tijd met het zelfde meisje gaat is de kans groot dat je verder komt als wat teasen.
  • IP logged

r

robot112

Re: Bevliegingen
#2: 19-03-2014, 13:49
Hartelijk dank voor je reactie,
Ik was gewoon niet zeker of het wel verstandig was.
Bedankt en ik prpbeer er werk van te maken zodat ik niet meer moet twijfelen als ze me leuk vindt of niet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal