Skip to main content

Auteur Topic: ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Ik heb de laatste tijd veel topics gemaakt hier, merk ik nu pas.. Maar alleen hier kan ik eigenlijk nog mn verhalen kwijt :)
Nu heb ik weer (of nogsteeds) een probleem, waar ik langer dan een half jaar mee zit.

Het gaat dus weer over mijn ex, waar ik ook een keer over had geschreven.
Ik kan hem gewoon niet uit mijn hoofd zetten, wat ik ook probeer.
Meestal als ik ergens verdrietig over ben, ga ik dichten, tekenen, zingen, muziek maken, het allemaal opschrijven en dat soort dingen.. En dit helpt (bij mij) echt altijd.
Alleen bij hem gewoon niet.

Ik heb al zóvaak tegen mezelf gezegd dat ik hem uit mijn hoofd moet zetten en om me heen moet kijken. Nu probeer ik dat ook elke keer weer, alleen ik blijf gewoon hangen.. Alsof ik gek aan het worden ben ofzo..
Nu ben ik dat onderhand ook al.. Xd ik huil er nog steeds om (waarom.. Geen idee) ik droom ook nog bijna elke nacht over hem en dan natuurlijk nog school waar ik hem elke dag zie..

Ik word er doodmoe van, ook letterlijk, en ik weet zelf ook dat ik niet langer meer zo door kan gaan.

Maar het lukt me gewoon niet..
Iemand tips? :(
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Dat is één van de grootste problemen wanneer je een relatie aan gaat met iemand op school of op je werk.
Wanneer de relatie uit gaat blijf je elkaar dagelijks tegen komen wat niet altijd even gemakkelijk is.

Het enige advies dat ik je kan geven is om te proberen je gedachten te verzetten en proberen met andere dingen zodat je geen tijd meer hebt om aan hem te denken.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal