Skip to main content

Auteur Topic: ik zal nooit normaal zijn

b

britt

ik zal nooit normaal zijn
OP: 28-11-2007, 16:31
ik heb het asperger syndroom een soort handicap het is heel vervelend daardoor is er iets in de hrsenen waardoor je moeilijker of anders communiceert**(weet niet hoe jet schrijft)**  en dat is vrij moeilijk te accepteren je zal nooit normaal zijn :( :( :( :( :'( :'( :'( :'( :'(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:ik zal nooit normaal zijn
#1: 28-11-2007, 16:36
Ik heb echt medelijden met je, lijkt me niet leuk om te hebben.
maar is er echt niks wat het verminderd of wat dan ook ???

succes nog  :-*
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

h

hymkelieverd

Re:ik zal nooit normaal zijn
#2: 01-12-2007, 18:03
oooww maar als je ziek ebnt vindt je eht tog juist geen leuk om medelijde te hebben dt heb ik in ieder geval met mij ziekte maar kunnen ze er egt niks aa don om dt iets te veranderen??
  • IP logged

r

roosje

Re: ik zal nooit normaal zijn
#3: 08-03-2008, 14:22
ja idd.
probeer ng vn het leven te genieten.
laat je niet tegenhouden.
maak er het beste vn  ;)
  • IP logged

G

Gabbo

Re: ik zal nooit normaal zijn
#4: 04-04-2008, 11:21
het is het syndroom van asperger en dat behoort dat 1 van de autismes ;)
Me broer heeft het ook
  • IP logged

E

Elize

Re: ik zal nooit normaal zijn
#5: 04-04-2008, 14:44
Ik zag laatst een interessante documantaire hier over op tv. En ik heb echt veel respect voor de mensen die toch nog zo ver komen. Zo vertelde een jongen over dat hij naar communicatie lessen was geweest, waar hij de meest simpele dingen van communicatie leerde, die hij door zn syndroom simpelweg niet kon. Hij was daar zo veel beter van geworden, en hij kon elke dag meer dingen zo als 'normale' mensen. ("wat is normaal?")
Ik weet niet of jij ooit zoiets hebt gedaan, of daar mee bezig bent, maar het zag er heel goed en helpend uit. Dus misschien is dat iets om naar te informeren? Verder ken ik, zo ver bekend, niemand persoonlijk met het asperger syndroom.
  • IP logged

h

hallodoei

Re: ik zal nooit normaal zijn
#6: 03-01-2009, 23:49
Niet normaal? Iedereen is normaal.. :) Al voel je je heel anders dan alles en iedereen, iedereen is anders en dat is voor die persoon. Je zult dus altijd en eeuwig normaal wezen! :)
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

Re: ik zal nooit normaal zijn
#7: 21-04-2009, 09:31
Ik snap hoe je je voelt. Ik heb een lichte vorm van pdd-nos en adhd.
Toen ik in de 2e zat was ik al afgeschreven dachten ze dat ik nergens meer terecht zou komen. Nu doe ik universiteit in de rechten en alle psychologen en docenten die mij gekend hebben waren stomverbaasd dat ik zo ver gekomen ben omdat meeste mensen met autisme en adhd nooit zover komen en na het eerste jaar al afkappen. Als jij iets wil dan kun je het waarmaken. laat niemand je ooit iets anders vertellen, misschien is het wat harder werken voor ons, maar wij zullen des te trotster zijn en het des te meer waarderen als we komen waar we willen zijn. Verder kun je uiteraard altijd pm-en als je ooit vragen hebt ;)
  • IP logged

T

TienerJen

Re: ik zal nooit normaal zijn
#8: 09-05-2009, 09:42
Iedereen is normaal op zijn eigen manier  ;) Maar ik snap je wel. Jullie moeten ook gewoon een kans hebben.


Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

m

mich

Re: ik zal nooit normaal zijn
#9: 09-05-2009, 15:56
idd iedereen is anders op een andere manier dat maakt ons mens en dat maakt ons ook hetzelfde
  • IP logged

L

Liesje

Re: ik zal nooit normaal zijn
#10: 03-08-2009, 16:19
Je kunt het syndroom van asperger als een ziekte zien; maar ook als een gave. De meeste mensen hebben dan iets waar ze heel goed in zijn en dat vind ik knap. Iedereen heeft wel iets, maar bij jou noemen ze het het syndroom van asperger. Maar die mensen kunnen wel doorzetten om dingen te bereiken! ;) En natuurlijk kun jij ook gewoon normaal leven, bij jou hebben ze alleen vast gesteld dat je iets hebt, er zijn zo veel mensen met iets ''niet normaals'' die het niet weten.
  • IP logged

r

rappertje95

Re: ik zal nooit normaal zijn
#11: 04-08-2009, 10:02
je bent wel normaal maar op eeen andere manier heb wel mede lij
  • IP logged

f

florian

Re: ik zal nooit normaal zijn
#12: 18-08-2009, 23:46
ik heb het asperger syndroom een soort handicap het is heel vervelend daardoor is er iets in de hrsenen waardoor je moeilijker of anders communiceert**(weet niet hoe jet schrijft)**  en dat is vrij moeilijk te accepteren je zal nooit normaal zijn :( :( :( :( :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb ook het syndroom van Asperger. Ik voel me net hetzelfde als jou. Maar wij kunnen (wat niet veel anderen kunnen) zeer goed zijn in specifieke gebieden.
Ik ben nu een lijst aan het maken die ik gewoon uit m'n hoofd ga leren wat ik moet zeggen,zodat ik tenminste  iets zeg.
  • IP logged

4

4everfun

Re: ik zal nooit normaal zijn
#13: 20-08-2009, 23:01
Zo kunnen mensen met asperger meestal niet horen of
iets sarcastisch is of niet. Ik heb 2 kinderen in de klas met
asperger. Ze zijn opzich normaal maar de een heeft een andere
vorm asperger dan de ander.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal