Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: ik bn dr gwoon voor mn vrienden, tog??

n

nobody

hee persoontjes..
ik bn dr egt like altijd voor mn vrienden, maakt niet uit wat er is,  maar het is dus wel soo dat er 3 mensen zijn die mij like egt alles vertellen..  het is niet dat ik dat erg vind, in tgen deel, maar ik gaa heel erg met hun dingen zitten ensooO.o  en er word dus like steeds vaker tegen me gesegt dat ik dat nie moet doen>.<   maar ik weet laat maar segge niet precies wat ik daar mee moet>.<   en dan komt er ook nog bij dat ik autistisch ben(dat is een gedrags stoornis) en dat ik dus ook nog een aantal dingen heb waar ik like best wel heel erg mee sit die gwoon bij mij horen en niet vn vrienden sijn ensoo>.<
maar het is dus soo dat ik doordat het soo veel is ensoo steeds vaker depresief word ensoo en dat ik dus bn gaan snijden om mn problemen like gwoon ff te kunnen vergeten ensoo>.<
maar ik weet dus nie precies of ik me nou egt like te veel aantrek vn de problems vn mn vrienden of dat ik er gwoon egt like ALTIJD voor se bn>.<
dus tja..   heeft er iemand misschien like tips ofsoo sodat ik er misschien beter mee om kan gaan ensooO.o
x.<3
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 19:35 door -nobody- >.< »

d

dik-dik

Eejj,

Ik vind het heel goed van je
dat je naar hun problemen luisterd!
da betekent dat je gwn een héle goeie vriend bent.
en dat ze jou ook vertrouwen..
Maar als het jou teveel word..tjaa..
denk ik niet dat het zo verstandig is..
want dan ga je er zelf mee zitten enzo

& snijden is niet de oplossing om je problemen
te vergeten!! je krijgt er lelijke littekens van
& als je er verslaafd van word kom je er niet makkelijk van af!
Ikweetzelf hoe da is! heel k*t!!

x


  • IP logged

b

blabla2536

soms kn t ook helpen as je mt vriendn erovr praat mss kun je dat doen? as ik problmn heb dan praat ik erovr mt vriendn op school, as jij er vr hun bnt dn zn hun er seker ook vr jou

zn r mensn di wetn dt je snijt... die wlln je dn vst wel helpn, as je mr vraagt
  • IP logged

#

#16

je vrienden mogen zich gelukkig stellen met zo iemand als jij, en dat zullen ze zich ook wel realiseren. Als jij een probleem hebt kan je ook een beroep op hun doen. En voor de rest, ja, misschien moet je je die dingen iets minder aantrekken. Vaak worden dingen een beetje overdreven, maar als je erover nadenkt zijn er nog veel en veel ergere dingen. Als het probleem zich eerder heeft afgespeeld kan je er toch niks meer aan veranderen. Probeer erover te praten met je vrienden en misschien komen jullie er samen uit.
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

hee persoontjes..
ik bn dr egt like altijd voor mn vrienden, maakt niet uit wat er is,  maar het is dus wel soo dat er 3 mensen zijn die mij like egt alles vertellen..  het is niet dat ik dat erg vind, in tgen deel, maar ik gaa heel erg met hun dingen zitten ensooO.o  en er word dus like steeds vaker tegen me gesegt dat ik dat nie moet doen>.<   maar ik weet laat maar segge niet precies wat ik daar mee moet>.<   en dan komt er ook nog bij dat ik autistisch ben(dat is een gedrags stoornis) en dat ik dus ook nog een aantal dingen heb waar ik like best wel heel erg mee sit die gwoon bij mij horen en niet vn vrienden sijn ensoo>.<
maar het is dus soo dat ik doordat het soo veel is ensoo steeds vaker depresief word ensoo en dat ik dus bn gaan snijden om mn problemen like gwoon ff te kunnen vergeten ensoo>.<
maar ik weet dus nie precies of ik me nou egt like te veel aantrek vn de problems vn mn vrienden of dat ik er gwoon egt like ALTIJD voor se bn>.<
dus tja..   heeft er iemand misschien like tips ofsoo sodat ik er misschien beter mee om kan gaan ensooO.o
x.<3

Voor iemand met autisme is het heel moeilijk om met iemand mee te voelen. Dus dat jij dat kan is een onwijse prestatie voor jou. Ik heb zelf een lichte vorm van autisme en mijn broertje heeft het wat zwaarder, dus ikweet wel wat je  meemaakt. Jezelf snijden moet je niet doen, want het zijn niet jouw problemen dus probeer er ook niet jouw probleem van te maken. Het is moeilijk dat weet ik, ik had daar vroeger ook moeite mee. Zat er dan ook echt dagen soms weken mee als iemand anders problemen had, zelfs als eht gewoon geeneens een echte vriend of vriendin van mij was. Maar naarmate je ouder wordt, leer je dat makkelijk van je af te zetten. Als iemand met zijn problemen nar je toe komt, luister dan gewoon naar die persoon en probeer naar jouw inzicht het beste advies te geven. En een paar dagen later te vragen hoe het nu gaat. Meer kun je niet doen, en vaak is dat al heel eits als je alelen dat doet. daar help je vaak iemand al heel erg mee. Dus is er ook geen reden om er te veel mee rond te lopen. Zoals ik al zei, zorg dat hun problemen niet jouw problemen worden dan is er niks aan de hand ;)
  • IP logged

D

DeadRose

Heey ehm niemand...

Ten eerste neimand is een niemand (Wow dubbelop)

En iedereen is er altijd voor elkaars vrienden dat is gewoon ene feit...
Jezelf snijden is echt NIET slim:O
Ik heb het gedaan
Maar ik ben er nu van af
Ik heb er met veel vrienden over gepraat en veel beloftes gemaakt
ik heb ze eerst allemaal gebroken maar later heb ik geleerd me er aan te houden

Je mag me een bericht sturen als je wilt<3
Ookal ken ik jou volgesmij niet ik ben er voor je<3
  • IP logged

n

nobody

hmm..  daar denk ik anders over want ik voel me tog egt een niemand>_<
mrjaa..  ik weet dat snijden niet slim is mrjaa als het het zelf ook deed..  weet je wat het met je doet>_<
maar gelukkig bn ik er ook al bjina vnaf nu=)
ik loop er voor bij een psych(niet dat zij heel erg helpt)  maar ik praat er ook over mt vrienden die ik genoeg vertrouw=)
en dat helpt wel..

en tja..  we kennen elkaar idd niet mrjaa..  bedankt dat je er voor me bent=)
hugs<33
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal