Skip to main content

Auteur Topic: hoeveel

l

littlegirl

hoeveel
OP: 22-04-2009, 18:19
Hoeveel redenen moet je kunnen opsommen voor je dood mag gaan?
  • IP logged

R

Roos-

Re: hoeveel
#1: 22-04-2009, 18:42
100000000000000  !
  • IP logged

l

littlegirl

Re: hoeveel
#2: 22-04-2009, 18:45
wrm zoveel?
  • IP logged

t

totalwar

Re: hoeveel
#3: 22-04-2009, 18:54
omdat dood nooit gelijk staat aan leven, hoeveel redenen je er ook verzin. Al verzin je er meer dan 100000000000000, dan is het nog niet genoeg. Leven moet je waderen, dat kan je maar 1 keer doen namelijk.

En als je problemen heb, probeer erover te praten, het is beter dan het opsluiten en er zijn hier zat mensen die willen luisteren en eventueel willen helpen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

littlegirl

Re: hoeveel
#4: 22-04-2009, 19:05
omdat dood nooit gelijk staat aan leven, hoeveel redenen je er ook verzin. Al verzin je er meer dan 100000000000000, dan is het nog niet genoeg. Leven moet je waderen, dat kan je maar 1 keer doen namelijk.

En als je problemen heb, probeer erover te praten, het is beter dan het opsluiten en er zijn hier zat mensen die willen luisteren en eventueel willen helpen.

Groetjes,

Steffen
nja, je leeft maar 1X, da weet ik...
Maar wat als je leven gewoon zo dom en saai en kut is?
Moet je dan tegen je zin leven?
  • IP logged

m

maraa

Re: hoeveel
#5: 22-04-2009, 19:11
Zijn de redens dat je niet meer wilt leven dat je het dom en saai vind of zijn het eigenlijk andere dingen die je niet echt wilt zeggen? Als het is dat je je leven dom en saai vind dan moet je proberen daar iets aan te veranderen. Is er geen hobby of gwn iets wat je leuk lijkt? Ga anders onerzoeken of je iets kan vinden wat je leuk vind? Maar dood gaan is nooit een (goede) oplossing. Je doet daar echt supper veel mensen pijn mee. En is je leven egt zo erg dat je egt dood wilt gaan? Als je ergens over wilt praten, wil ik en wrschnlk heel veel andere luisteren naar je ?
byee byee
  • IP logged

t

totalwar

Re: hoeveel
#6: 22-04-2009, 19:16
jeps maraa heeft gelijk en daarnaast je leeft nog geen jaren, dus je heb nog niet alles meegemaakt, wie weet wordt je leven veel beter in de toekomst.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: hoeveel
#7: 22-04-2009, 19:34
zijn er ook mensen bang voor de dood??
  • IP logged

t

totalwar

Re: hoeveel
#8: 22-04-2009, 19:36
Ik in ieder geval niet, heb onderhand al 2 keer een bijna dood ervaring meegemaakt :P dus nee niet echt :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

riwi

Re: hoeveel
#9: 22-04-2009, 19:56
naah niet bang voro de dood
het lijkt me eerder iets moois
maar ik wil niet dood ofzo
want zoals totalwar al zei
leven doe je maar 1x
en dan meot je er het beste van maken
en sterven do eje alst goed is meerdere keren
( reincarnatie enzeu)
en daar meot je alsnog ook het beste van maken
  • IP logged

L

Liesje

Re: hoeveel
#10: 04-08-2009, 14:50
Hee!  :)

Het is heel normaal dat je nadenkt over het leven en over de dood, dat doen heel veel mensen, ik ook.
Maar je leeft niet omdat je dingen moet doen van school of werk of wat dan ook hoor.
Ik denk ook niet dat iedereen helemaal voor zichzelf leeft, je hebt allemaal een beroep gekozen, en dat is je taak.. om deze wereld draaiende te houden.
En je kunt ook miljoenen dingen bedenken om te blijven leven;)

Succes  ;)
  • IP logged

v

verkauft

Re: hoeveel
#11: 04-08-2009, 17:15
omdat dood nooit gelijk staat aan leven, hoeveel redenen je er ook verzin. Al verzin je er meer dan 100000000000000, dan is het nog niet genoeg. Leven moet je waderen, dat kan je maar 1 keer doen namelijk.

En als je problemen heb, probeer erover te praten, het is beter dan het opsluiten en er zijn hier zat mensen die willen luisteren en eventueel willen helpen.

Groetjes,

Steffen
hier ben ik het mee eens XD
er is geen reden voor een dood als je nog gezon bent
  • IP logged

n

nobody

Re: hoeveel
#12: 12-08-2009, 20:01
ik heb heel wijnig redenen nodig..(k zit al met zelfmoordgedachtes)
en als je dood bent heeft teminste niemand meer last vn je..
  • IP logged

v

verkauft

Re: hoeveel
#13: 12-08-2009, 20:46
nadeel je laat ook mensen di evan je houden achter mischien denk/ weet je zelf niet dat die mensen van jou houden maar die zullen er altijd zijn.
plus dat de meeste zelfmoord pogingen (met name voor een trein etc) je laat andere mensen met een vreeselijk beeld achter en stel je bent zon maschinist dat vergeet j enooit meer dat is dus ook niet zo netjes
grtz
  • IP logged

t

totalwar

Re: hoeveel
#14: 12-08-2009, 21:33
Hoe je et ook doe, je kwetst altijd wel iemand, iemand die om je geeft zal je altijd missen en afvragen of er iets zou zijn dat hij of zij had kunnen doen om te helpen.

Daarnaast moet je niet te negatief worden over jezelf, er is altijd meer dan je zelf kan zien. Je kan namelijk niet door andermans ogen kijken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re: hoeveel
#15: 13-08-2009, 16:44
de gene die je achterlaa zullen zich ook altijd schuldig voelen omdat hun denken dat et namelijk ook hun schuld is. gun je iemand die gedachte. ik hoop het niet

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal