Skip to main content

Auteur Topic: verliefd :(

J

Jessie

verliefd :(
OP: 21-06-2009, 15:49
Ik word er helemaal gek van!
verliefd zijn denk je aan blij zijn en je gelukkig voelen blabla.
Maar ik word er alleen maar zwaar ongelukkig van!
Ik denk alleen maar aan die persoon. maar omdat ik steeds ook hem zie krabbelen met andere meisjes enzo word ik gewoon zooo jaloers dat ik wel kan huilen,
Ik probeerde hem ook niet leuk te vinden maar hij vond mij helemaal leuk enzo.  en sinds dat ik hem leuk vind doet hij opeens stukje afstandelijker.  Of het lijkt zo omdat ik nu de hele tijd aan hem denk.
Ik word gek als ik geen smsje krijg. En dan moet ik weer huilen omdat ik zo vaak aan hem denk en dan al die andere meisjes nog..
En ik vind mezelf dan weer zo wanhopig als ik hem steeds smsjes stuur..
Ik word er gewoon zo onzeker van..
Ik wil gewoon bij hem zijn maar ik word zo verlegen door hem..

ik wil gewoon NIET verliefd zijn..  ik voel me er altijd zo fiets door.  zo onzeker..
"vind hij mij wel leuk? vind hij dit niet stom? wat zou hij nu doen? wat moete die andere meisjes van hem?" ect.

Het enige moment dat ik nog gelukkig ben is als ik met hem praat..

En hij reageerd de laatste tijd ook vet sloom op msn...  :-[ eerst hadden we altijd super leuke gesprekkken hij is altijd zo lief.

help wat moet ik nu doen?  :'(
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-06-2009, 16:06 door Jessie »

t

totalwar

Re: verliefd :(
#1: 22-06-2009, 09:12
Heb je het hem verteld?

Als je het hem niet verteld heb, dan wordt het toch eens tijd. Want je zit jezelf helemaal kapot te maken.

Daarnaast verliefd zijn is leuk, als je iemand heb waar geen regels aan hangen. Als een meisje verliefd wordt op mij hangen er ook regels aan en dat is voor een meisje ook niet leuk en kan ook alleen werken als ze ermee leert om te gaan.

Ik zou het toch eens met hem erover hebben, vooral over dat je hem leuk vind, dat je jaloers wordt of dat je het jammer vind dat hij minder aandacht aan je besteed.

Aan verliefd zijn doe je niets, je kan alleen opnieuw verliefd worden op iemand anders, dan pas gaat het gevoel weg of wordt het minder.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

joyceke!

Re: verliefd :(
#2: 15-07-2009, 20:02
Hey meid.
Daar heb ik soms ook last van, maar ik zorg dan dat ik het er met mijn vriend over heb. Ik vraag dan of we even kunnen praten en dan vertel ik mn probleem. Aangezien we hetzelfde probleem hebben kunnen we elkaar steunen in die dingen  ;) Maar ik had het er met hem over en hij zei dat hij alleen mij leuk vond en dat hij er echt met niemand anders vandoor ging.
Als hij iemand anders leuk had gevonden had hij het al lang uitgemaakt ( -- wat hij niet zomaar zonder reden doet -- ). Dus maak je echt geen zorgen. Als jullie eerlijk tegen elkaar zijn en veel van elkaar houden, zal dit niet zomaar ff snel gebeuren.

Groetjes Joyce
  • IP logged

f

flowerpower

Re: verliefd :(
#3: 09-08-2009, 18:16
wel, ik heb precies hetzelde  :-\

een oplossing heb ik niet, maar ik voel wel met je mee...
want de jongen waar ik zo een beetje verliefd op ben, heeft zo van die momenten waarin hij echt laat merken van: ja, ik wil je
en dan ook van: oh, ik moet je niet hebben, ik kan op mijn eigen leven!

echt een macho...
x
  • IP logged

t

totalwar

Re: verliefd :(
#4: 10-08-2009, 01:08
klinkt een beetje als het populaire type jonge flowerpower... Die nemen alleen iets als ze het op dat moment willen en als er iets anders interessant is, dan ben je in één keer niks meer waard.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal