Skip to main content

Auteur Topic: Omg help

t

totalwar

Re: Omg help
#15: 23-06-2009, 14:45
Tja het gaat er niet altijd om of iemand op een moment aardig kan zijn, want ook al doet iemand overdreven aardig op één moment, als hij daarna niet meer zo is, dan is het ook niet fijn. Het gaat om het geheel, niet om de momenten.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Je hoeft niet elke keer bedankt te zeggen ;) ik help graag, net als alle anderen hier :P
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Omg help
#16: 23-06-2009, 14:58
Hij is altijd aardig geweest, alleen gister wat er toen gebeurden dat vond ik serieus triest.

en ik vind het fijn, dat jullie me helpen zegmaar; want t helpt echt.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Omg help
#17: 23-06-2009, 15:21
De andere proberen je vast ook wel te helpen hoor ;) zal vast niet de enigste zijn.

En dat hij anders doet kan ook door de omgeving zijn, als er vrienden of bekenden bij zijn reageert iemand altijd anders. Daarnaast is het de vraag of je dat zou overleven als je op de manier om blijft gaan zoals je deed. Want het moet niet ten koste van jou gaan, dat is hij niet waard.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Omg help
#18: 23-06-2009, 15:23
Daarom zei ik ook jullie ;a

Maar als hij we afspreken doen we dat altijd met zn vieren ik en mn vriendin en hij en zn vriend; dus is hij altijd bij dezelfde, en kan hij toch ineen keer dus anders zijn. Het zou dus niet liggen aan om bijvoorbeeld stoer te doen ofzo.

en wat bedoel je met ;
Daarnaast is het de vraag of je dat zou overleven als je op de manier om blijft gaan zoals je deed.

sorry  ::)

oh en ze komen alst goed is zo ff op msn; dan wil k gewoon eerlijk weten wat er is gebeurd die maandagavond, want de een zegt dat hun die kauwgom niet hebbengedaan en de ander geeft die vriend de schuld; dus nu wil ik wel de waarheid horen zegmaar. ;o
of. is dat een slecht plan?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 23-06-2009, 15:35 door liseee- »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Omg help
#19: 23-06-2009, 16:55
Oke nu waren ze weer op msn.
Degene die het heeft gedaan, het was de vriend van die jongen (die t wou uitmaken, maar niet heeeft gedaan) hij had het gedaan; hij heeft het toegegeven en ja. Ik heb gezegd dat ik t fijn vind dat hij eerlijk is geweest,

maar ik weet niet wat ik nou moet met hem , niet die vriend zegmaar. want hij had dus helemaal nix gedaan, en toch ben ik boos op hem geweest ?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Omg help
#20: 23-06-2009, 20:09
Tja je had er toch een beetje hoop in dat hij voor jou zou kiezen. Dat heeft elk meisje wel dat met zulke situaties te maken heeft. Daarom maak ik liefst geen beloftes die ik niet waar kan maken.

Maar wat je met hem moet, dat moet je zelf zien te vinden, je gevoelens richting hem zijn een beetje heen en weer geslingerd, dus wat voel je nog voor hem.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Omg help
#21: 23-06-2009, 20:15
Het is altijd al heel wisselend geweest wat ik voor hem voelde.  Als we wat afspraken, en ik dicht bij hem was; was het super, netalsof ik verliefd was.
Als ik hem gewoon zo spreek is het gewoon eigenlijk; gewoon een vriend.

ik ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.
we zouden zondag eigenlijk naar de kermis gaan, maar ik weet niet of het nog doorgaat. maar als er weer iets gebeurd; zet ik het hier op, tenminste dat vind ik fijn. ik bedoel tis anoniem, en ik kan mn hart luchten ;a
  • IP logged

t

totalwar

Re: Omg help
#22: 23-06-2009, 21:13
Dat kan altijd, daarom is de forum er ook :p en vind je het toch te uitgebreid worden, dan kan je altijd een PB of email sturen ;) daardoor kan niet iedereen het lezen.

Succes als je naar de kermis gaan, maare hou in de gaten dat een jonge leuk moet zijn, ook als je niet direct bij hem bent, je moet namelijk ook je verhalen enzo kwijt kunnen als je een relatie zou beginnen. Dus dat betekend dat je op afstand en dichtbij met hem moet kunnen praten.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

joyceke!

Re: Omg help
#23: 15-07-2009, 19:56
Nou ik zou blij zijn. Het is toch duidelijk dat die jongen je leuk vind, alleen hij heeft een ander. Door dat nare gevoel weet ik bijna zeker dat jij hem ook leuk vind.
Maar ik vraag me af waarom hij zegt 'Als ik het niet met haar had gehad', dat klinkt alsof hij het niet leuk vind met die vriendin die hij nu heeft.

Groetjes, Joyce
  • IP logged

t

totalwar

Re: Omg help
#24: 10-08-2009, 23:56
Mmm ik denk verder leven en als je weer wat van hem hoor is het alleen maar een leuke bijkomstigheid. Maar er is niks gebeurt zover je weet? Niks van zijn vrienden gehoort ofzo of iets gelezen wat er misschien gebeurt kan zijn. Tis een beetje vreemd dat hij zomaar verdwijnt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: Omg help
#25: 11-08-2009, 10:49
beetje nogal vreemd maar ik denk dat je het moet laten rusten eventueel een keer proberen om uit te zoekenw at er is gebeurt maar gewoon veder gaan met het leven.
als ie dan nog ooit trugkomt hoor je vanzelf antwoorden
grtz
  • IP logged

t

totalwar

Re: Omg help
#26: 12-08-2009, 01:23
Dan doe je al het beste ;) begin me een beetje af te vragen waarom je et dan vroeg ;) want volgens mij had je al een beetje besloten om verder te gaan en het gewoon te zien, of heb ik et mis?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal