Skip to main content

Auteur Topic: what to do?

a

anonimousteengirl

what to do?
OP: 11-07-2009, 14:10
What to do?
Ik ben verliefd
Maar niet toegestaan verliefd te zijn.
Tenminste niet op hem.
Hi houd van me,
En ik ook van hem, ookal geef ik dat niet toe.
Het word niet goed gekeurd, niet door m'n vader, en niet door m'n zus, niet door m'n vrienden.
Hij mag niet bij ons thuis komen, en mag niet vaak naar hem  toe.
Ik kan praten als brugman, maar het heeft geen effect.
Maar het is mijn hart, mijn leven, mijn liefde.
Zou ik daar niet zelf over mogen beslissen?
Afkeurende blikken als ik naar hemtoe ga, of als ik met hem praat, of sms.
What to do?
I want to follow my heart but it seems like im not allowed..
  • IP logged

v

verkauft

Re: what to do?
#1: 11-07-2009, 14:20
em als je echt verliefd bend lijkt mij het alsnog gwn toegeve maar ik weet ook niet hoe dat in jouw omgeving zit
suc6
verk
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: what to do?
#2: 11-07-2009, 14:27
in mijn omgeving nemen ze dat niet goed op..
Vooral familie en vrienden niet.
De enige die me zouden steunen hierin dnek ik zijn mijn moeder en me beste vriendin.
Ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet.
Het is geen verliefd zijn meer,
maar houden van.
En om te weten dat dat door sommige mensen niet word toegestaan.. doet zeer..
  • IP logged

m

mich

Re: what to do?
#3: 11-07-2009, 16:23
als je hem egt leuk vind dan zou je denk het beste in stiekem met hem afspreeken in een andere stad of dorpje
  • IP logged

h

hallodoei

Re: what to do?
#4: 11-07-2009, 19:31
als je hem egt leuk vind dan zou je denk het beste in stiekem met hem afspreeken in een andere stad of dorpje
Daar zeg ik dan even gelijk NIET DOEN op.

Je zult gewoon moeten zeggen: Kijk pap en mam, dit is de jongen van wie ik houd, dit is de jongen waarmee ik mijn leven wil gaan delen, en of jullie het nou accepteren of niet, dit is mijn keuze.

En ik weet dat dat niet altijd even gemakkelijk is, maar als je het écht wilt, is dat ook je enige optie.. :)

Hetzelfde geldt dus ook voor naar je vrienden/vriendinnen.. :)
  • IP logged

v

verkauft

Re: what to do?
#5: 11-07-2009, 21:40
zij ik ook al maar probleem is dus dat dat daar niet zo goed mee omgegaan word dus...
  • IP logged

h

hallodoei

Re: what to do?
#6: 12-07-2009, 11:40
zij ik ook al maar probleem is dus dat dat daar niet zo goed mee omgegaan word dus...
En dan nog is dat wel de enige optie.. ;) Dus het punt wat jij maakt is het enige goede punt wat je kan maken.. :) Liefde kent wel vaker het probleem dat ouders / vrienden er niet mee om kunnen gaan, maar daarom hoef jij je niet rot te gaan voelen.
  • IP logged

t

totalwar

Re: what to do?
#7: 13-07-2009, 07:56
Vraag me even af waarom de andere zo negatief zijn? Heeft hij iets gedaan, of is er iets bekend dat wij niet weten?

Daarnaast, dat jij verliefd bent kan je weinig aan doen, verliefdheid moet iets leuks zijn en niet stressend.

Maar zoals hallodoei zegt, stiekem afspreken bregnt meer problemen dan je lief hebt. Als iemand er maar achter komt, dan zal je meer spijt hebben dan ooit dat je dat gedaan hebt. Wees in ieder geval blij dat je hem nog wel af en toe mag zien.

Maar hoe oud ben je dan, want ik denk dat het gewoon uithouden is tot je oud genoeg ben om zelf te beslissen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: what to do?
#8: 14-07-2009, 20:16
ik ben 18 dus mag zelf wel beslissen opzich maar woon nog bij ouders thuis dus hun huis hun regels -.-
Ik heb eerder met hem gehad, en dat is toen uitgegaan e ndaar was ik redelijk overstuur van. Ik heb het destijds zelf uitgemaakt omdat k toen gewoon geen relatie aankon door omstandigheden.
Ik was toen zo overstuur dat ik de hele dag heb gehuild, en mensen geven hem daar de schuld van terwijl het mijn eigen schuld was, en dat heb ik al 10 keer uitgelecht aan mensen die er tegen zijn maar ze snappen het gewoon niet.
  • IP logged

t

totalwar

Re: what to do?
#9: 15-07-2009, 07:32
Mensen zien het altijd vanuit hun eigen kant, daarnaast geven mensen zichzelf nog wel eens de schuld van bepaalde dingen en daardoor lijkt het soms dat de schuld meer bij de ander ligt.

Kijk de mensen zal je niet makkelijk meer ompraten, dat is gewoon een feit, zodra er iets is gebeurd kan jij het misschien wel vergeven en vergeten, maar anderen doen dat niet zo snel.

Maar als je werkelijk een relatie met hem wilt en weet dat hij de enige is waarmee je dat wilt, dan moet je dat gewoon doen. Zoals je zegt je bent 18 dus je ouders hebben eigenlijk minder te zeggen over je dan ze in het begin hadden, dat geeft je voordelen. Maar je moet aan hun ook bewijzen dat hij het waard is en dat jij met de ups en downs van een relatie om kan gaan. Vooral de downs. Dus bij problemen moet je ze oplossen en niet in paniek raken of overstuur raken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: what to do?
#10: 08-08-2009, 11:14
We hebben uit eindelijk besloten geen relatie te beginnen.
Het was te gecompliceerd, en k wou mijn band met m'n familie niet risceren vnwege een relatie.
Zoals een goede vriend van me zei : relaties komen en gaan en een nieuwe relatie beginnen kan altijd, maar je hebt maar één familie.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal