Skip to main content

Auteur Topic: hij is boos.

i

ivegotaproblem.

hij is boos.
OP: 02-08-2009, 17:01
ik heb een probleem ,ik ben bezig met een jongen en ik ben echt gek op hem.
ik was laatst dronken en een paar mensen hebbe dat tegen hem vertelt dat ik op de grond lag enzo samen mt mijn beste vriendin enik bn ieavond nog naar hem toegegaan en hij wist dat ik wt gedronken had en hij deed daar verder niet zo moeilijk over maar een vriend van hem stookt hem op denk ik.
nu is hij daar boos over dat ik me niet gedragen heb ofzo maar ik weet nu dus echt niet wat ikmoet doen.
  • IP logged

v

verkauft

Re: hij is boos.
#1: 02-08-2009, 17:28
1 ik denk dat t wel over gaat aleen heb je al goed uitgelegd dat je gwn dronke was etc.
veder zouk oplete dat je niet te dronke word en dus niet n ahappy hour of ligt te kotse of van de kruk afdonderd(dat gebeurt hier vaak)
waars begrijpt ie t wel en vergeeft hij het je wel weer ook al stookt zn vriend m op
grtz
  • IP logged

t

totalwar

Re: hij is boos.
#2: 02-08-2009, 18:31
Eerlijk ben ik daar niet mee eens verkauft. dat je er rekening mee houdt, dat als je bij hem bent, je niet dronken bent en niet meer dan licht aangeschoten, dan is het niet erg. Buiten dat om heeft hij eigenlijk weinig te zeggen over je uitgaan, zo doe je het waarschijnlijk al jaren en misschien is die ene keer iets verder gegaan dan je normaal doe, maar daar moet hij geen problemen over maken, vind ik.

Je kan hem eens een keer vragen waarom hij zo boos erover wordt. Is hij het omdat hij bang is dat mensen slecht over je gaan denken of wat precies?

(zolang er niks ongepast, zoals met een andere jonge gaan tongen of mee naar bed gaan, gebeurd, zou ik et eigenlijk niet erg vinden. Je gaat uit om het naar je zin te hebben, niet om je in te houden omdat je vriendje eventueel boos kan worden, dan wordt de avond zeker niet leuk.)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: hij is boos.
#3: 03-08-2009, 08:06
zo had ik t nog niet bekeken :o
nou je hoort t ben t ijk iets meer met steffen eensXD
hopelijk hedde ge er wa aan
grtz
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-08-2009, 08:08 door verkauft »

D

De Paperaaste

Re: hij is boos.
#4: 03-08-2009, 13:15
iedereen drinkt toch wel is wat te veel?
  • IP logged

v

verkauft

Re: hij is boos.
#5: 03-08-2009, 14:12
dat zekerXD
  • IP logged

m

mich

Re: hij is boos.
#6: 03-08-2009, 20:03
.. K drink niet   :-[
  • IP logged

t

totalwar

Re: hij is boos.
#7: 03-08-2009, 20:32
Ik drink ook niet, maar dan toch kijk ik er zo tegenaan running ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: hij is boos.
#8: 05-08-2009, 11:29
oké bijna iedereen drinkt toch wel is wat teveel of heeft wel is wat te veel gedronken
  • IP logged

v

verkauft

Re: hij is boos.
#9: 05-08-2009, 12:11
oké bijna iedereen drinkt toch wel is wat teveel of heeft wel is wat te veel gedronken
de meeste mensen drinken inderdaad wel eens wat te veel(dat gaat vrijdag wat worden) maarja das veders niets verkeerd mee als je maar niet al te stommen dingen gaat doen tog?
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: hij is boos.
#10: 05-08-2009, 19:17
je moet gewoon niet te ver over de rand heen gaan..
en altijd zorgen dat je in de gaten gehouden word...

en nog 2 weekies en dan is t chersonisos tijd dan word t lekker zuipen:D
  • IP logged

v

verkauft

Re: hij is boos.
#11: 05-08-2009, 20:30
mn broers gaan dan naar renesse dus dat gaat wat worden daar rad van zat balchol etc wou dak meekon:(
en ik bent er idd wel met je eens gwn nie te ver en als er nog wa mate zijn dan kan je wel kete he 8)
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: hij is boos.
#12: 06-08-2009, 17:09
helemaal mee eens...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal