Skip to main content

Auteur Topic: eenzaam

f

flowerpower

eenzaam
OP: 09-08-2009, 18:10
Hallo iedereen ;)
Deze vakantie viel er eigenlijk niet zoveel te doen …

Ik weet niet of het normaal is voor de meisjes van ongeveer mijn leeftijd (15) dat je een lief wilt hebben? Want ik voel me nu egt zo leeg vanbinnen, het is egt raar :s dus ik voel me ook een beetje eenzaam..

Vriendinnen? Wel, daar heb ik er genoeg van. Maar of het goeie vriendinnen zijn? Het scheelde hen zelfs niets toen er een jongen mij afwees (dat is nu een ander verhaal…) en er vroeg zelfs één van hen aan mij of die jongen haar leuk zou vinden. En dan nog nét na mijn afwijs-verhaal? Dat vond ik echt zo gemeen  >:(
Ik moet nu werken, dus ik kan niet echt veel meer met iemand afspreken..

Pff, het is echt moeilijk om uit te leggen, sorry daarvoor :s

Een vraagje voor de jongens: Als jongens een meisje leuk vinden, laten ze dat dan zien? Ik denk dat er van jongens vele soorten zijn ;p (want de jongen waaraan ik het aanvroeg, is echt een macho) maar ik heb het gevoel dat ik iemand nodig heb, die een beetje om me geeft en dat ook laat merken…etc.
o-k..
x
  • IP logged

v

verkauft

Re: eenzaam
#1: 09-08-2009, 20:06
iedere jongen laat het anders merken maar over het algemeen doen ze wat juist de grootste afknaper is(vooral als er andere bekende jongens zijn):stoer doen.
als een jonge echt wat voor je voelt zou ik waar sna treuzele gwn op diegene aflopen maarja iedereen anders...
grtz
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: eenzaam
#2: 09-08-2009, 20:31
is heel normaal dat jee een vriendje wil hebben.


en qua jongens..
tja dat verschilt... maar meestal merk je t wel.
sommige gaan zich overdreven macho gedragen en andere juiste t tegenovergestelde
  • IP logged

t

totalwar

Re: eenzaam
#3: 10-08-2009, 01:07
Mijn ervaring... de jongens die je vragen en echt op je af durven te stappen, zijn 7 van de 10 keer niet echt de leukste types :P Dus je moet meer in contact komen met jongens en er langzaam naartoe werken.

Daarnaast denk ik niet dat je een leegte mis omdat je een lief wil, maar ik denk meer dat je iemand wil die je steunt en begrijpt en met je praat. Dat kan een lief zijn, maar dat kan ook een hele goede vriend of vriendin zijn. Misschien als het een hele goede vriend is, wordt het uiteindelijk een lief ;)

Hoeveel ga je eigenlijk met jongens om?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

4

4everfun

Re: eenzaam
#4: 17-08-2009, 16:00
Meestal zijn de jongens degene die naar een meisje toelopen (waar ik me als jongen erg aan irriteer). Het duurt meestal wel een tijd voordat die jongen dat vraagt. Maar macho's en populaire jongens durven het beter.
Ik zou als je contact hebt met een jongen eerst 2 weken wachten en als ie
Het dan nog niet vraagt zelf proberen. Gwwn tot 3 tellen en dan vragen.
Maar eerst moet je gwwn een jongen opzoeken en eerst vrienden worden.
Niet te snel zijn, een jongen moet eerst verliefd worden.
Het klinkt miss flauw maar jongens kijken eerst naar uiterlijk.
Als je zorgt dat je er mooi uitziet krijg je sneller aandacht van jongens.

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal