Skip to main content

Auteur Topic: bang

s

sweety

bang
OP: 13-08-2009, 17:43
ik heb een probleem
als ik op straat loop ben ik altijd bang
van vanalles en heb ik egt rare gedachten
ik vroeg me af of daar iets aan te doen is
want het is erg vervelend ik durf bijna zelf niet met de tram te rijden  :-[
ik wou het liefst vannal er iets aandoen
iemand tips???
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: bang
#1: 13-08-2009, 19:45
Als ik over straat fiets snachts in het donker, ga ik gewoon fluiten of een liedje in mn hoofd zingen; denk dan eens aan iets anders, ga niet denken bijvoorbeeld van; 'oh zit daar iets?' en als je dat toch denkt, dan denk bijvoorbeeld gauw; 'wat ga ik morgen eigenlijk doen?' of zoek een heel moeilijke som die je kan gaan uitrekenen, haha in iedergeval zoek eens iets anders om over na te denken.
En over de tram, kan je dan niet met iemand meerijden? als je dat een keer hebt gedaan, misschien durf je dan na een paar keer wel alleen.

succes.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: bang
#2: 13-08-2009, 19:49
Dat met de tram is makkelijk op te lossen.
Gewoon doen! er kan je niks gebeuren, want je zit tussen de mensen. De tram chauffeur is er, en je zou daar vlakbij kunnen gaan zitten en met hem gaan praten.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

s

sweety

Re: bang
#3: 13-08-2009, 20:01
Als ik over straat fiets snachts in het donker, ga ik gewoon fluiten of een liedje in mn hoofd zingen; denk dan eens aan iets anders, ga niet denken bijvoorbeeld van; 'oh zit daar iets?' en als je dat toch denkt, dan denk bijvoorbeeld gauw; 'wat ga ik morgen eigenlijk doen?' of zoek een heel moeilijke som die je kan gaan uitrekenen, haha in iedergeval zoek eens iets anders om over na te denken.
En over de tram, kan je dan niet met iemand meerijden? als je dat een keer hebt gedaan, misschien durf je dan na een paar keer wel alleen.

succes.
ik zal het proberen bedankt!!!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal