Skip to main content

Auteur Topic: Schaamhaar scheren?

I

Iriizz15

Schaamhaar scheren?
OP: 03-05-2011, 20:45
Hallo.
Ik scheer het al vaak daar beneden maar telkens als er stoppeltjes komen en ik scheer ze begint het te bloeden dit heb ik vaak
en wil het verkomen , meestal als ik daar scheer moet ik het mesje altijd vervangen want anders krijg ik de haren gewoon niet weg..
hoe kan ik mijn schaamstreek scheren zonder te bloeden?

goede raad is welkom..
  • IP logged

a

anouk

Re: Schaamhaar scheren?
#1: 04-05-2011, 07:58
eigenlijk zou ik het niet weten, maar bij de hema heb je speciaal kleine mesjes hangen altijd, mss zijn die ook wel scherper en steviger...
sorry dat ik he tniet weet

groetjes Noukos
  • IP logged

K

Karian

Re: Schaamhaar scheren?
#2: 04-05-2011, 20:25
Wat je het beste kunt doen is scheren als ze net wat langer zijn gegroeid dan kleine stoppeltjes.
Dat is vaak na een dag of vier tot een week, ligt eraan hoe snel je haartjes groeien.
Als ze wat langer zijn kan je scheermes ze beter snijden en haal je je huid daarbij niet meer open.
Gebruik ook genoeg scheerschuim en zet niet téveel druk op je huid. Genoeg om het scheermesje zijn werk te laten doen.
  • IP logged

s

saskiagirl

Re: Schaamhaar scheren?
#3: 09-07-2011, 20:48
ik weet het niet precies, sorry.
Maar het helpt sowieso om te wachten tot de haartjes weer iets zijn gegroeid.
Anders gaat het idd bloeden.
Gebruik een beetje scheerschuim, niet te veel..
  • IP logged

k

kimlove

Re: Schaamhaar scheren?
#4: 26-07-2011, 19:51
wachten idd tot ze wat langer zijn,
en ik doe het altijd met goed wat water erop, ik houd de douche erop gericht zeg maar als ik het scheer
en niet te hard drukken gwn beetje laten glijden zeg maar
xxx
  • IP logged

A

Anoniempke

Re: Schaamhaar scheren?
#5: 27-07-2011, 21:12
ik heb dat zelf ook soms en dan bloed het ook wel
maar sinds ik gewoon wacht tot ze wat langer zijn gegroeid heb ik er geen last meer van gehad
en tjaa je zult gewoon moeten wachten en ik weet dat dat erg irriteerd maarjaa ik weet zelf geen andere manier en het werkt goed bij mij

xxxsucces ermeee
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Schaamhaar scheren?
#6: 09-08-2011, 10:02
Het kan helpen door een scheermesje te kopen met 3 mesjes of 4 mesjes. De verkoper zei een keer tegen mij dat als een scheermesje meer mesjes heeft dat er dan minder wondjes komen. (ik zou eigenlijk niet weten hoe?)
En scheerschuim wil ook altijd wel meewerken. Probeer ook niet hard te drukken. Zeker niet als het scheermesje nieuw is!
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Schaamhaar scheren?
#7: 09-08-2011, 10:43
Het kan helpen door een scheermesje te kopen met 3 mesjes of 4 mesjes. De verkoper zei een keer tegen mij dat als een scheermesje meer mesjes heeft dat er dan minder wondjes komen. (ik zou eigenlijk niet weten hoe?)
En scheerschuim wil ook altijd wel meewerken. Probeer ook niet hard te drukken. Zeker niet als het scheermesje nieuw is!


Let er ook op dat je niet tegen de haargroei richting in scheert. Is een veel voorkomende fout. Altijd eerst met de groei richting mee, dan er tegenin.

  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Schaamhaar scheren?
#8: 09-08-2011, 15:11
Citaat
Let er ook op dat je niet tegen de haargroei richting in scheert. Is een veel voorkomende fout. Altijd eerst met de groei richting mee, dan er tegenin.

Ja, hier ben ik het ook wel mee eens.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Schaamhaar scheren?
#9: 09-08-2011, 22:01
Ja, hier ben ik het ook wel mee eens.

Is gewoon hetzelfde als je gezichtshaar scheren bij mannen xD

En wij hebben nu ook allemaal gillette mesjes met 5 mesjes, dus lijkt me logisch dat hoe meer mesjes je hebt hoe fijner het gaat. (klopt echt hoor :P)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal