Skip to main content

Auteur Topic: Bikini vs Lingerie.

t

teengirl

Bikini vs Lingerie.
OP: 12-09-2009, 09:03
Ik heb mezelf altijd de vraag gesteld waarom mannen wel in de zomer in hun blote bovenlijf mogen lopen, maar wij meisjes niet omdat het bij ons voor schut is.
Ik vind dat altijd wel oneerlijk...

Maar wat is voor jullie jongens nou eigenlijk anders?
Als een meisje in een bikini loopt is er niks aan de hand, maar zodra wij in een beha en ondergoed buiten komen heb je gelijk bekijks en roddels??
Zoveel verschil is er toch niet...
  • IP logged

v

verkauft

Re: Bikini vs Lingerie.
#1: 12-09-2009, 10:27
ben he tmet je eens maar is eer iets van de meide dacht ik dat dat niet kon enzo, en somig emense zeure gwn te veel.
grtz
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Bikini vs Lingerie.
#2: 12-09-2009, 11:59
omdat mannen ondergoed er vaak gewoon heel normaal uitziet.
boxershorts met vreselijke rare opdruk of iets dergelijks.
en vrouwen lingerie/ondergoed(behoudens grote oma tenten) heel vaak wat gedurfder of uitdagender is
  • IP logged

t

totalwar

Re: Bikini vs Lingerie.
#3: 15-09-2009, 12:51
Een vrouwenlichaam is wat meer verleidelijker en heeft andere reacties op een mannenlichaam dan andersom. Daarom wordt het meestal zo gedaan.

Maar het moet meestal pas bij meisjes als ze lichaamsveranderingen ondergaan. Daarvoor zijn ze toch meestal te jong en is er weinig te zien. Daarom zie ik op het strand meestal ook meisjes zonder lopen, die zijn toch nog te jong.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: Bikini vs Lingerie.
#4: 23-11-2009, 11:17
mischein bij het idee dat je lingerie aan hebt maar ik loop soms gwoon thuis in een onderbroek rond en als iemand komt trek ik ene truitjke aan en zeg ikd at ik gwn bikini ana het passen was
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal