Skip to main content

Auteur Topic: verkrachtdoor een groep meisjes

m

mantel

verkrachtdoor een groep meisjes
OP: 26-11-2007, 05:08
laatst was ik met vriende in de stad en toen gingen we naar een cafe ;D.Maar toen ik op de klok keek. was het al 2uur!. Dus ik ben toen op zijn rustige gangetje naar huis gelopen. En toen ik op de helft was kwam er een groep om me heen staan. ik d8 ze willen me in elkaar slaan en me geld af pakken. maar ik keek nog eens goed en het was een groep meisjes. die me wou verkrachten. eentje stapte naar voren en die dwong me me kleren uit te doen. en bedrijgde me met een mes. ik had het maar gedaan. want ik wil geen mese steken. en toen hebben die groep mesjes me om ste beurt ge n..e...u........k.......t. ik was der best verdritig om. maar ik vond het ook weer fijn. en ik heb die zelfde groep meisjes weer op school gezien. dus ze zitten bij me op school!. en nu komen ze zelfs bij me thuis!. en dan beginnen ze weer met je weet wel. maar dan heb ik er een fijn gevoel bij !. help me wat moet ik doen. moet ik ze aangeven. of moet ik het tegen me ouders zeggen. of moet ik zelf doorgaan omdat ik er een fijn gevoel bij heb?.help me plies :'(
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:verkrachtdoor een groep meisjes
#1: 26-11-2007, 06:34
ik vindt dt je naar de politie moet gaan ze hebben je tog bedrijgt ensoo. e het waseerst tog tegen je wil

.xx. hymke
  • IP logged

t

totalwar

Re:verkrachtdoor een groep meisjes
#2: 26-11-2007, 13:27
Bij sex krijg je meestal een fijn gevoel (in ieder geval als degene waarmee je het doet het goed doet). Je moet niet kijken naar je lichamelijk gevoel maar naar je geestelijk gevoel. Lijdt je eronder, vind je het in je gedachten ook goed dat die meisjes misbruik van je maken, als je dat niet goed vind moet je actie ondernemen en naar de politie gaan voor het melden van verkrachting, daarnaast moet je ook contact proberen te verbreken met hun, zodat ze het niet meer kunnen krijgen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal