Skip to main content

Auteur Topic: puistjes overal

x

x_strawberry_x

puistjes overal
OP: 26-03-2008, 09:32
ik zelf heb puisjes op me rug armen en gezicht en een beetje in de midden van borsten is dit wel normaal want meeste turkse meisjes krijgen dit maar waarom alleen turken ???
  • IP logged

r

roosje

Re: puistjes overal
#1: 26-03-2008, 09:49
iedereen krijgt da hoor.
allee het hangt nat vn persoon af.
veel vriendinne vn mij hebbe da nie.
maar ik wel
zowel mensen met donkere huidkleur en blanke.
alleee kn zn dat er uitzonderinge zn
  • IP logged

t

totalwar

Re: puistjes overal
#2: 26-03-2008, 14:59
klopt ook en bij sommige afkomsten valt het meer op of komt het vaker voor door de huidtype. Als je donkerdere huid heb, reageerd je lichaam er anders op dan bij lichtere. Net als bij jongens dat meeste jongens met buitenlands bloed, dat ze sneller verschijnselen krijgen zoals baardgroei enzovoorts.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

Re: puistjes overal
#3: 27-03-2008, 03:24
Ik heb ook behoorlijk last van puistjes gehad, als je langs de huisarts gaat kan je op recept een heel goed middeltje krijgen, dat je dan voor het slapen op doet en dan de volgende ochtend afwast. Dat heeft bij mij heel erg geholpen en ik heb nu zelden puistjes!
  • IP logged

d

darkness_falls-X-again

Re: puistjes overal
#4: 15-05-2008, 14:41
Maar dat hangt ook af van de persoon, want ik heb dat ook geprobeert, maar dat hielp niet.
Mijn ouders zelf zeggen dat het stress is, bijvoorbeeld: In de vakantie als ik niet op school zit en ook geen huiswerk dus moet maken, heb ik er veel minder last van en heb ik bijna een egale huid, moet ik weer naar school, en komen die puisten en pukkels allemaal weer terug. Dus het ligt er aan...

x
  • IP logged

d

dik-dik

Re: puistjes overal
#5: 07-06-2008, 08:50
Ik heb nu ook van die kleine puistjes op mijn rug gekregen,
ik denk niej dat het aan ligt dat je turk bent,
want 5 meisjes in mijn klas (of meer) hebben puistjes op hun rug,gezicht en ze zijn gwn Nederlanders.. :)
Als je een goede creme koopt gaat het wel over!

Doegg..
  • IP logged

J

Jenny,,

Re: puistjes overal
#6: 21-07-2008, 18:22
Vriendinnen van mij hebben het wel eens gehad. Ikzelf niet, maar het is niet zo dat alleen turken dat krijgen hoor!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal