Skip to main content

Auteur Topic: liefde........

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
liefde........
OP: 07-06-2015, 22:49
hey..
 
ik heb sinds kort een jongen ontmoet en hij is hartstikke aardig maar ook hartstikke knap, maar helaas ook veel te oud. En jaa... hij kent mijn zus maar ik vind hem leuk en heb hem dat ook verteld.... en we hebben veel afgesproken maar ik begin hem steeds leuker te  vinden... maar jaa....... ik weet niet wat ik nu moet doen hij doet heel kortaf tegen me na de laatste keer afspreke en ik voel me daardoor de laatste dagen zwaar klote.......
weet iemand wat je moet doen om gewoon dit op te lossen......?
tips zijn welkom  :(
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: liefde........
#1: 08-06-2015, 03:03
Charissa, ik weet niet hoe oud die jongen is maar de meeste meiden vallen op jongens die een paar jaar ouder zijn deze jongens zijn wat minder kinderachtig en wat rijper wat betekent dat die jongens klaar zijn voor seks, Ook jouw vriend zal dat willen maar jij bent 14 ik denk niet dat jij daar al aan toe bent ?
En er zullen meer problemen komen hoe zullen jou ouders reageren als jij met een stuk oudere jongen thuis komt ?
Hoe reageren zijn ouders als hij zo,n jong meisje mee neemt ?
En hoe reageren jullie vrienden ?
Je geeft zelf al aan dat hij veel te oud is voor jou waarom ga je er dan mee door ? omdat hij lief en aardig kan zijn ? Een man van 50 kan ook lief en aardig voor je zijn maar daar begin je toch geen relatie mee of jij wel ?
Ik geloof wel dat jij verliefd bent op hem maar is die liefde ook wederzijds of ben je een tussendoortje en wil hij enkel seks van jou en daarna is hij pleite ? 
Als die jongen al 22 of ouder is dan zijn jullie allebei verkeert bezig.
gezien jouw jonge leeftijd vind ik dat die jongen 3 jaar en hooguit 4 jaar ouder mag zijn en ouder vind ik niet kunnen.       
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: liefde........
#2: 08-06-2015, 07:10
hij is 18 jaar oud maar ik vind hem heel erg leuk, en nu doet hij dus afstotelijk maar jaa........ en is 18 te oud??
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 23
  • Sharp teeth behind a Perfect Smile
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: liefde........
#3: 14-06-2015, 19:05
Ik was net pas 16 en ik ontmoette ook een jongen van 18/19. Ik was zelf helemaal verliefd op hem. Maar hij deed ook best afstandelijk na een tijdje. Dus ik weet hoe je je voelt :( het is echt klote.

Maar ik kwam uit eindelijk achter dat ik zijn rebound was en hij alleen zijn ex wilde jaloers wilde maken. Dus dat kwam dubbel zo hard aan als hij na een tijdje dat zei en gewoon weg liep. ik zou zelf zeggen bespaar je van een oudere jongens. Zij willen vaak niet wat jij wilt. uit eindelijk jij eindig met een gebroken hart of gekwetst. Want als hij echt serieus bezig met je is dan zou hij jou nu al bezig houden met appen.

Ik weet dat het best spannend is om met een oudere jongen rond te hangen en ¨dingetjes¨ te doen. Maar het eindig toch op niets en sws hij kan je afleiden van school want hij is al klaar met de middlebare en een jongen mag je niet afleiden van je school studie. En als dat toch gebeurd dan zul je echt spijt van hebben.

Vergeet of laat die jongen los en doe maar iets leuks met vrienden. met de tijd zul je hem vergeten of blijven jullie vrienden  ;)
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: liefde........
#4: 14-06-2015, 19:15
nou ik weet het niet hij is heel leuk maar gister hadden we weer afgesproken en toen wou hij meer maar ik liep weg en toen trokk hij me terug en ik trok me arm weg en rende weg maar in de avond op app deed ie ook heele raar hij zij dat het allemaal fake was dus ik denk dat ik hem gewoon laat gaan
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: liefde........
#5: 15-06-2015, 00:08
Charisa,
Kan het zijn dat hij seks wil maar dat jij dat nog niet wil omdat jij daar nog niet klaar voor bent en dat hij daarom is hij nu stug en kortaf tegenover jouw waardoor jij je schuldig gaat voelen en zo probeert hij zijn zin door te drijven om seks met jou te hebben.
Maar ik zou zeker wachten tot jij er klaar voor bent en niet hem zijn zin geven want als hij echt van je houd dan geeft hij jouw de tijd totdat jij er aan toe bent.
Dit zou kunnen spelen gezien jullie leeftijd verschil maar ik kan er ook naast zitten en dat er heel wat anders aan de hand is en daar kan je achter komen door te praten met hen, waarom doe je zo kortaf tegen mij is er wat ?
Dan je vraag is 18 te oud, Mijn eerste serieuze relatie was toen ik 20 jaar was en mijn vriendin was toen 16 jaar en die relatie is best lang goed gegaan.
Als jullie echt serieus van elkaar houden en hij heeft geduld met jou en wil wachten tot jij aan seks toe bent dan zou het best kunnen werken het is wel belangrijk dat je ouders op de hoogte zijn van jouw keuze en dat zij jouw hierbij steunen. h                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: liefde........
#6: 16-06-2015, 15:30
op app begon hij vandaag weer over seks... ik vond het heel ongemakkelijk want ik zat  in de les en me vriendinnen die waren aan het meelezen dus dat had ik toen tegen hem gezegd en toen begon hij me dus uit te schelden en daar werd ik deprie van en hij wilt vanavond afspreken bij hem thuis..
moet ik gaan of moet ik zeggen dat ik niet kan? want ik wil niet nu al seks... en als  hij dat wel wilt ben ik bang wat hij vvan me reactie gaat vinde als ik zeg dat ik het niiet wil... dus..... tips?
  • IP logged

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 8
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: liefde........
#7: 16-06-2015, 17:04
Hey Charisa!
Ik had hetzelfde probleem. Maar ik heb Ja gezegd en heb daar enorme spijt van. Als je daar nog niet klaar voor bent moet hij dat accepteren en als hij echt van je houd zou hij wachten tot je klaar bent. Praat er met hem over en vraag gewoon of hij wel echt verliefd is of alleen voor de seks. Maar laat je niet doen. Als je daar nog niet voor klaar bent ben jij de enige die daar iets mag over zeggen.
Groetjes! :thumbs:
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 23
  • Sharp teeth behind a Perfect Smile
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: liefde........
#8: 16-06-2015, 17:21
Je moet gewoon, nee zeggen als je niet wilt. niet iets doen waar je later van spijt zult van krijgen. Geloof me maar!
Het zou een slechtere keuze zijn als je gaat! En als je gaat kan hij je ook dwingen... en meid die verdriet kun je niet aan :(
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: liefde........
#9: 16-06-2015, 17:46
gewoon niet heen gaan, je bent nog maar 14, tuurlijk, je moet naar je eigen gevoel luisteren maar als advies kan ik niet veel meer zeggen dan dat je niet moet gaan, vertrouw je het om naar hem te gaan deze avond nadat ie over seks begon en het niet kon accepteren toen je zei dat je op school zat en je vriendinnen het mee konden lezen?
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: liefde........
#10: 16-06-2015, 22:02
ik had vandaag met hem afgesproken en  zei dat ik er nog niet klaar voor was en hij accepteerde het :) maar...... hij begon toen over die andere diingen en nu weet ik dus niet wat ik moet denken.. ik weet nu even helemaal niks meer want hij accepteerd het maar dan wilt ie wel die andere dingen doen
pff...........
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: liefde........
#11: 16-06-2015, 23:25
Beste Cherissa,

Deze jongen is niet goed voor jouw hij verwacht allerlei dingen van jou die met seks te maken hebben en daar ben jij nog niet aan toe.
Nu wil hij er door drukken dat je andere seksuele handelingen bij hem doet, En daar moet je echt niet op in gaan.
Het allerbeste wat jij kan doen is het uitmaken en inzien dat deze jongen te oud is voor jouw en te veel seksuele eisen stelt aan een meisje van 14.
Maak het uit en probeer hen te vergeten, Dat wil je misschien niet horen maar dat is echt het allerbeste voor jou,
En als je weer klaar bent om te daten zoek dan aub een jongen van je eigen leeftijd of iemand die 1 of maximaal 2 jaar ouder is dan jij Charissa.

Groetjes Marcel
   
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal