Skip to main content

Auteur Topic: Vriend ouder

J
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Vriend ouder
OP: 07-06-2015, 14:24
Ik weet niet zo zeker of ik het hier kan zetten maar ik doe het gewoon.

Sinds een maand heb ik contact met een jongen die beweert dat hij bij mij op school zat. Hij had mij verteld dat hij 18 is ik ben zelf 15. Sindsdien heb ik veel contact met hem en hebben we zelfs verkering. De eerste keer dat ik hem zag hebben we diezelfde dag ook seks gehad ervoor was ik nog maagd. Maar na dat we het gedaan hadden kwam ik erachter dat ie helemaal niet 18 is maar 20. Uiteindelijk een week later had ie het mezelf vertelt. Ik was best wel geschrokken ookal wist ik het maar ik vond het verder niet echt een probleem. Maar mijn vriendinnen enzo zeggen dat ik hem moet dumpen omdat ie veel te oud voor me is en omdat hij tegen mij heeft gelogen. Maar ik hou echt van hem en hij ook van mij zegt ie. Ik weet niet echt wat ik moet doen...
  • IP logged

N
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 23 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: Vriend ouder
#1: 10-06-2015, 14:26
hallo, ik wil niet gemeen zijn ofso maar ik denk dat hij alleen uit is op sex
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Vriend ouder
#2: 11-06-2015, 00:49
5 jaar scheelt niet zo veel als jij 25 bent en hij 30 maar 15 en 20 jaar daar zit best veel verschil tussen.
Is die jongen met zijn toekomst bezig dan bedoel ik zit hij nog op school ? Of werkt hij ?
Of doet hij niets anders als blowen en drinken ?
Zie je jezelf over 5 jaar samen wonen met die jongen ?
Want als seks het enige is wat jullie delen dan duurt jullie relatie niet lang.
Heb je het al gedurfd om het je ouders te vertellen ? Of ben je bang voor een negatieve reactie van je ouders.
Het kan best goed gaan jullie relatie maar de kans dat het fout gaat is groter omdat jullie door het leeftijd verschil hele andere intresse,s hebben.     
  • IP logged

J
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: Vriend ouder
#3: 11-06-2015, 17:49
Mijn ouders weten ervan en vinden het verder geen probleem.
Zelf werkt ie ook daarom zien we elkaar zo weinig en alleen in het weekend want hij woont niet echt om de hoek.
Zelf vind ik dat ik best volwassen ben voor mijn leeftijd dat zeggen vele anderen ook. En hij komt best wel kinderlijk over.
Eerlijk zie ik ook echt een toekomst in ons wat ik nog nooit bij een ander heb gevoelt en ik denk niet dat hij echt alleen uit is op seks want we doen genoeg leuke dingen buiten dat.
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 23
  • Sharp teeth behind a Perfect Smile
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Vriend ouder
#4: 14-06-2015, 19:22
Ik wil niet je beledigen maar je bent 15 en er native.
en jongens of jongen mannen als hij zijn altijd kinderachtig zelfs als hun 30 zijn.
En dat je een toekomst ziet met iemand is niet dat je een serieuze relatie met hem heb. Ik heb met elke jongen waarmee ik iets had, dacht ik dat we lang en gelukkig zullen blijven. Maar kom op, je bent nog een kind en ik was toen ook op jou leeftijd terwijl mensen tegen mij ook zeiden dat ik volwassen over kwam. maar dat beteken niet dat je het bent... Je bent nog aan puberen en bij jongens duurt dat nog tot ze 24 zijn dus... Je bent nog niet geestelijk in balans als een volwassen...
Eerlijk gezegd iemand waar je meteen de eerste dag seks heb gehad is nooit goed en duurt niet lang. Sws hij is 20 en jij 15 dus hij heeft seks gehad met een minderjarige... En dat klinkt niet zo goed...

Of denk je zelf van wel??
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: Vriend ouder
#5: 14-06-2015, 20:45
niet elke jongen of jongen man is kinderachtig, heeft ook allemaal te maken met wat ze hebben meegemaakt etc, dat is wat een persoon vormt, ja, zulke jongens of jonge mannen zijn wel nogal kinderachtig, ik bedoel, je hoort oud en verstandig genoeg eigenlijk te zijn op je 20e om te beseffen dat je niet gelijk met iemand die 5 jaar jonger seks gaat hebben, dat komt voor mij nogal over als dat hij het alleen maar daarvoor doet..

  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Vriend ouder
#6: 14-06-2015, 22:57
Just a girl,
Wat je terug geschreven heb op mijn reactie klinkt goed, Je ouders zijn blij voor je en dat is een grote steun voor jou.
Jouw vriend heeft werk en kan zo aan een toekomst voor jullie bouwen.
En als jullie allebei serieus zijn is er geen reden waarom deze relatie niet zou kunnen werken dus ga er voor.
laat je nog wat van je horen over een tijdje om te vertellen hoe het met jou / jullie gaat.   
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal