Skip to main content

Auteur Topic: weet niet of hij me leuk vindt

x

x_strawberry_x

weet niet of hij me leuk vindt
OP: 14-04-2008, 21:11
ik ben al bijna een jaa verlieft op een jonge het probleem is ik zie hem bijna nooit want dan moet ik naar me oma gaan in roterdam en daar zie ik hem bij tuinhuisje maar 1 keer perweek hij is er alleen zondag en woensdag enzo.. maar ik weet niet zelf of hij mij ook leuk vindt
hij kijkt telkens wel naar me
hij slaat telkens op me kont
hij wilt telkens met me omgaan als ik er ben
 maar half jaar gelden hoorde ik van me nichje dat hij iemand anders leuk een beetje vind of vond.
maar ik weet niet of hij haar nog steds leuk vindt
ik zag hem ook gister nog telkens als ik hem zie begint me hart te kloppen heel snel en krijg ik kriebels. maar jah hoe kom ik nou te weeten of hij mij ook leu kvind
  • IP logged

n

nickozzz

Re: weet niet of hij me leuk vindt
#1: 14-04-2008, 21:13
ga een x wat leuks met em doen ofzo..
of vraag gewoon wattie van je vind
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: weet niet of hij me leuk vindt
#2: 14-04-2008, 21:29
kijk ik was altijd eerijk bij jongens als ik hem leuk vind dan zei ik altijd tegen de jongen dat ik hem leuk vind maar ik ben veranderdt en durf het niet meer te zeggen of het te vragen wat hij ovre mij vind ik ben niet meer open(alles vertellen over gevoelens enzo..)zoals vroeger.
  • IP logged

j

justme

Re: weet niet of hij me leuk vindt
#3: 15-04-2008, 10:03
ik zou het niet meteen recht voor zijn gezicht zeggen ofzo
ik zou gewoon steeds meer met hem omgaan, zorgen dat hij met je praat en dan op een gegeven moment komt het er gewoon uit
ik weet het klinkt gek en het is niet echt begrijpelijk maar je zou het eens moeten proberen xx.JM.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal