Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: heb jij een gave

x

x_strawberry_x

heb jij een gave
OP: 15-06-2008, 21:20
hallo allemaal zoals je al ziet is me vraag hebben jullie een gave een vriendin van mij kan geesten zien, mij lijk het wel eng maar ook bijzonder. bijv. bij mij in de kamer spook het ik hoorde gister avond helemaal in de hoek van me kamer telkens en geluid tak tak en telkens als ik keek zach ik nix kijk ik morgen ochtend is op me burea had ik allemaal van die kleine poppen mgegooit eng, en spook het ook wel bij jullie huis ???
  • IP logged

r

roosje

Re: heb jij een gave
#1: 16-06-2008, 16:06
Ik d8 jaren vn wel :P
maar toen bleke het muizen te zijn op zolder :P
of vogels .
  • IP logged

n

nickozzz

Re: heb jij een gave
#2: 16-06-2008, 18:20
kheb geen bijzondere gave:P
ik kan wel goed koppen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: heb jij een gave
#3: 24-10-2008, 14:26
Hey ik heb een gave ik kan geesten voelen maar nog even en ik kan ze zien.

Grtz Jennifer
  • IP logged

W

Wishes

Re: heb jij een gave
#4: 09-11-2008, 15:02
Ik heb zelf geen gave (hoewel ik koken erg leuk vindt) maar ik vindt het wel bijzonder als iemand anders spoken kan zien :-*
  • IP logged

m

mich

Re: heb jij een gave
#5: 15-11-2008, 11:18
iik weeet niet of dit een gave is mr  ;)
mr ik heb altijd mzzl :)
en dat geklop heb ik ook in de hoek van een kamer mr volgens mij is dat gwn de kachel niks om bang voor te zijn   :)
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: heb jij een gave
#6: 05-12-2008, 10:39
ik kan geesten zien en voel ze ook. Verder kan ik soms ook met ze communiceren, maar dat lukt nog niet altijd.
  • IP logged

d

dik-dik

Re: heb jij een gave
#7: 05-12-2008, 15:28
Ik heb geen gave,

ofso ^^

wil ik ook niej hebben

<3
  • IP logged

s

superdenman

Re: heb jij een gave
#8: 03-02-2009, 20:22
Ik heb geen gave,

ofso ^^

wil ik ook niej hebben

<3
ik ook niet xD
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

Re: heb jij een gave
#9: 21-04-2009, 09:20
ik wel, maar het hoeft voor mij niet zo. Is een beetje klote als je aan het rijden ben snachts in een middle of nowhere dorpje hier in zweden en ineens verschijnt er iets voor je auto. Ben al 4 keer in de berm beland omdat ik me de pleuris schrok
  • IP logged

r

riwi

Re: heb jij een gave
#10: 22-04-2009, 19:58
naja
ik kan geesten zien
voelen
horen
soms ruiken ( ja echt waar )
en ik heb er geen problemen (meer) mee

het is soms juist wel grappig en verwarend voor anderen..
  • IP logged

R

Roos-

Re: heb jij een gave
#11: 22-04-2009, 20:23
Soms zie k iets gebeurn vr my..
& een tyd later gebeurt et ook :o
dat s eng..
Mr de laatste tyd hb k et ni meer zoveel..
  • IP logged

t

totalwar

Re: heb jij een gave
#12: 23-04-2009, 13:44
Eigenlijk nooit gehad... Wel wat vage dromen over geesten en andere dingen, maar nooit in het dagelijks leven.. Ik heb meer zoiets, als ik hun met rust laat als ze er zijn, laten ze mij vast ook wel met rust.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MissA-x

Re: heb jij een gave
#13: 25-04-2009, 15:21
Mijn dromen komt altijd uit!!
en de laatste tijd droom k heel intensief da k wordt vermoord e.d. op de meest gruwelijke maniere.
ik durf gwn niemer te gaan slape en blijf liefst zo lang mogelijk op.
kheb t 1 x tege mn mama gezegd en zij zei da da nie waar was, da da nie egt ging gebeure, ma het kan ook op andree dinge slaan.
ma ik heb nu de hele tijd schrik en durf niemer dicht bij mense gaan staan e.d.  :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re: heb jij een gave
#14: 25-04-2009, 18:24
Ik denk dat je of iemand moet zoeken die beschermend over je is, waardoor je je veiliger voelt. Of moet proberen uit te vinden waarom je over moorden droomd. Meestal heeft het met iets te maken wat je gezien heb of iets dat je overkomen is, ookal is het misschien niet zo erg.

Daarnaast ben je bang voor horrorfilms?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MissA-x

Re: heb jij een gave
#15: 25-04-2009, 19:48
Ik denk dat je of iemand moet zoeken die beschermend over je is, waardoor je je veiliger voelt. Of moet proberen uit te vinden waarom je over moorden droomd. Meestal heeft het met iets te maken wat je gezien heb of iets dat je overkomen is, ookal is het misschien niet zo erg.

Daarnaast ben je bang voor horrorfilms?

Groetjes,

Steffen


ja, kzou graag iemand hebbe die wa beschermend is, ma da vindt ge nie zo snel eh. en ik ben wel redelijk snel bang en echte horrorfilms kijk ik nie. Ma sinds die drome kijk ik al helemaal geen detectives of nix meer;
ik weet egt nie hoe t kan kome :s ik denk da ik is wa informatie ga zoeke in de bib ofzo hoe ik t mss kan stoppe want tis eig ondraaglijk :s
  • IP logged

t

totalwar

Re: heb jij een gave
#16: 25-04-2009, 21:33
Dromen kan je niet echt stoppen, het is voor je hersenen om alles wat je meemaak wat je denk en wat je meegemaakt heb. Dat kan je niet verdringen.

Ik snap dat je niet zomaar iemand vind om je te beschermen, om daar voor je te zijn als het nodig is. Als ik daar een oplossing voor wist dan had ik je die al gegeven. Maar ik denk dat als je die persoon vind je wel beter zal slapen. Maar haast dat niet, want die persoon moet er wel voor je kunnen zijn.

En voor te praten kan je altijd hier terecht of mensen van hier toevoegen op msn of mailen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Cecilia

Re: heb jij een gave
#17: 30-05-2009, 00:02
Ik heb een gave...
Ik kan geen geesten zien,..Al hoewel ik mijn opa heb gezien toen hij wilde overlijden bij ons in de gang heb zien lopen.
Maar meestal voel ik ze om me heen als ze er zijn.
En kan ik aan mensen zien als er iets is of als ze ziek zijn, dat kunnen ze niet voor me verzwijgen, en soms voorspel ik dingen.
Best creapy allemaal....
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: heb jij een gave
#18: 07-08-2009, 14:31
ik kan geesten zien! ::)
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: heb jij een gave
#19: 07-08-2009, 18:35
je ziet ze vliegen
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: heb jij een gave
#20: 09-08-2009, 18:46
echt niet vraag maar aan mijn moeder zei heeft er ook een gezien je hoeft echt niet gelijk zo te doen hoor tsss :-\ :-\ :-X :-X
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: heb jij een gave
#21: 09-08-2009, 18:53
ik denk dat ik inderdaad een schizofreen ben :/
  • IP logged

o

oegala

Re: heb jij een gave
#22: 10-08-2009, 20:27
ik denk dat ik inderdaad een schizofreen ben :/

Zou ik niet te snel mee oordelen, schizofrenie is een ernstige ziekte (tevens niet te verwarren met meervoudige persoonlijkheden (MPD), waarbij je meerdere persoonlijkheden hebt)

Als je echt vermoedt dat je mentaal niet helemaal okee bent kan je via internet advies inwinngen bij professionals (www.schizofrenieplein.nl) (dit kan anoniem), of je kan naar de huisarts toe, deze zullen je helpen en, indien nodig, door verwijzen.

Back on topic, ikzelf geloof niet in geesten, wat in de naam van de Heer zouden dode mensen hier nog moeten doen? Als ze kunnen kiezen tussen een zacht kussen en een warm haardvuur in de hemel of eenzaam ronddolen op aarde is de keuze snel gemaakt zou ik zeggen ;)
Tevens heb ik ook niets met magie, alles wat nogtans als magie is bestempeld is ofwel wetenschappelijk te verklaren geweest of bleek een grote fraude te zijn...
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, ik zeg slechts dat ik geen bewijzen in het voordeel van magie o.i.d. heb gezien en er zo doende niet ik kan geloven.
  • IP logged

n

nobody

Re: heb jij een gave
#23: 12-08-2009, 20:18
ik heb jammer genoeg zelf geen gave(en anders zit dat nog diep in me verborgen)

maar mijn zus haar vriend kan aura's zien*jaloers*

en mijn zus heeft onze overgrootmoeder op de bank zien zitten toen ze al overleden was..  en ze voelt soms ook de aanwezigheid van iets of iemand die ze maar niet kann zien of horen of wat dan ook..

ik heb dus jammer genoeg geen gave(zou ik wel graag willen hebben)

hugs<33
  • IP logged

t

totalwar

Re: heb jij een gave
#24: 12-08-2009, 21:35
waarom zou je graag een gave willen hebben dan? Ik zie niet echt wat er bijzonder aan is. Ik heb zelf ook geen gave en zou het eigenlijk ook niet hoeven, het is knapper om mensen te helpen en te steunen met wat je kan, dan een gaven te hebben die je helpt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

4

4everfun

Re: heb jij een gave
#25: 20-08-2009, 22:51
Srry geloof niet in gave's zoals geesten zien enz.
  • IP logged

W

Willem

Re: heb jij een gave
#26: 06-09-2009, 09:11
Mijn dromen komen (bijna) altijd uit, alleen zijn ze zeer kort en zeer wazig...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal