Skip to main content

Auteur Topic: ik ben verliefd op een oudere jonge

x

x_strawberry_x

ik ben verliefd op een oudere jonge
OP: 14-08-2008, 08:29
ik heb een probleem ik ben op vakantie gegaan naar turkije en me oma verhuurt huisjes nou in 1 daarvan woont een knape jongen maar de probleem is hij is 24 en ik 14 10 jaar verschil .
zondag had hij me oma gebeld en vroeg waneer ik weg ga me oma zei morgen maandag dus om ongeveer 11 uur ogten.
toen zei hij ik heb een probleem.
de volgende dag had ik geluk we gingen niet weg .
later gingen we samen bij hem huis beetje zitten hij zei als ik van iemand veel hou en als die persoon weg moet dan voelik me niet goed .
en hei zij toen ik hoorde dat je weg zalde gaan maandag om 11 uur zat ik alleen op een rots en dacht heel veel na en zei tegen iedreeen niemand kan me begrijpen .
en hij vroeg of ik een vriendje heb ik zei nee en hij vroeg of ik wel 1 tje wou ik zei ik weet niet.
hij heeft zijn geheim verteld wat niemand wsit tot maandag dat hij als eerst alleen aan mij vertelde toen had ik hem ook een geheim verteld later op de dag gingen we wandelen hij wou me naar een berg brengen waar meestal geliefde mensen er heen gingen.
ik zei ik weet niet maar toe zei ik tog nee want me vader zal de tog geen toestemin geven
later gingen me ouders weg toen vroeg hij aan me oma of hij me met de auto mog laten ergens heen brengen .
me oma zei dat dalijk me ouders komen en dat ze dan boos worden
later op de dag avond gingen we naar de park hij gaf me daar een rode roos en zei dat ik altijd moest lachen ik vroeg als ik weer naar turkije kom of ik iets moets kopen hij zei nee ik wacht op jou.
en hij vroeg me telefooon nummer .
k w8 tot hij me bel en een vrouw vroeg heb jee een probleem hjj zei ja maar niemand begrijp mij.
toen vreog de vrouw vind je iemsnd leuk hij zei ja maar ze gaat weg.
nu is mij vraag vind hij me leuk?
en is het erg dat hij ouder dan mij is?? ::)
  • IP logged

r

riwi

okeej w8 ff ,,,, al die gramatica fouten zijn vrij onduidelijk maar ,, nee het is niet erg en ja het zou kunnen datie je leuk vind
  • IP logged

D

Dom blondje

Rode roos gaf die en hij wacht op jou.. oke jah hij vind je leuk.
Btw 10 jaar verschil lijkt nu heel groot, maar dat valt best mee als jij 24 bent en hij 34 zien mensen het toch anders dan als jij een tiener bent en hi j24  ;)
  • IP logged

t

totalwar

Ene kant is het heel lief en sgattig wat hij deed en waarschijnlijk en je ook over de oren verliefd. Aan de andere kant vind ik het niet echt vertrouwd, jongens kunnen makkelijk woorden verdraaien om dingen te krijgen wat ze willen.

Daarnaast, de vraag is meer wat wil jij en hoe zou jij het dan willen. Kijk een jonge die 10 jaar ouder is heeft wat problemen, zo ie zo omdat hij meer volwassen is en dus met meer probelemen (zoals geld woning enzovoorts) door het leven gaan en daarnaast is hij op een leeftijd waarbij waarschijnlijk sex ook een deel uit zijn leven maakt. Kan je of wil je dat wel allemaal met hem delen?

Ik zou zeggen dat je aan de ene kant te jong ervoor bent om dat allemaal te delen, maar die keuze kan je beter zelf maken dan door naar mijn mening te luisteren, want als je echt over de oren verliefd ben maakt het niet uit of ik hem een romeo of een duivel noem, in je hart zal hij zijn zoals jij hem wilt zien.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal