Archief > Problemen in de Liefde

Versiertips?? :)

(1/2) > >>

lover1999:
Heyhey allemaal
Volgens mij is dit topic er nog niet! Ik lees vaak versiertips in blaadjes enzo. En ik hoor ze van vrienden en vriendinnen. Hebben jullie nog goede tips? Reageer eventjes dan! Dan hebben we er allemaal wat aan!
Mijn tips
1: Let eens op wat voor stopwoordjes hij/zij gebruikt(indien dat het geval is ;)) en neem die over wanneer je tegen hem/haar praat. Zo voelt hij/zij zich op zijn/haar gemak bij je.
2: Play hard to get. Als iedereen achter hem/haar aanloopt moet je daar zeker niet aan mee doen als je kans wilt maken. Zorg wel dat hij/zij je opmerkt!
Niet heel veel, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik hoop ook op tips van jullie. Dan kunnen we elkaar allemaal helpen!
Xxx :)

Happy_Man:

--- Citaat van: lover1999 op 02-03-2013, 18:34 ---2: Play hard to get. Als iedereen achter hem/haar aanloopt moet je daar zeker niet aan mee doen als je kans wilt maken. Zorg wel dat hij/zij je opmerkt!

--- Einde van citaat ---

Dit is een hele gevaarlijke. Wanneer iemand zich tegenover mij zo zou gedragen zou ik denken: "Geen interesse ? prima toch ? Voor jou 10 anderen. Je weet echt niet wat je laat lopen."

En een nieuwe kans zou je niet meer krijgen van mij.

bbroek:
hmmm.. eens denken, ik weet denk ik wel wat.
1 (deze gaan we héééél vaak tegenkomen in dit topic) blijf jezelf!!
2 kijk hem/haar aan en als hij/zij terug kijkt dan nog 2 seconden blijven kijken en dan weer weg kijken.
3 probeer hem/haar aan zachtjes te raken op bijvoorbeeld de elleboog, niet te opvallend maar wel zodat hij/zij het voelt en je "versiersignaal" (geen idee hoe ik het anders uit kan leggen?¿? ;) ) ontvangt.

ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

maraa:
welke tips werken zullen verschillen bij welke persoonlijkheid hij heeft en hoe goed je bevriend bent. Wat ik bij vrienden doe is eigenlijk gewoon heel simpel net wat dichterbij gaan zitten,
net wat meer aandacht geven en voorderest lach ik altijd meer als ik verliefd ben en bloos ik heel snel.
Als ik iemand redelijk ken (bijv. iemand waarbij je al lange tijd in de klas zit),
ga ik gewoon vaak mee praten en interesse tonen in wat diegene doet, hobby's etc.
En op mensen die ik minder goed ken, val ik zo goed als nooit.
Maar ik merk wel dat het vaak gewaardeerd word dat je gewoon beetje met ze praat en aardig doet.
Nu is het wel weer zo dat ik altijd op echt slimme jongens val die regelmatig ook beetje nerderig zijn.

lover1999:
@Happy_Man
Voor jou tien anderen? Ik vind niet zo snel iemand leuk. Laat staan meer dan tien!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie