Skip to main content

Auteur Topic: Puberteit Van Een Jongen

D

DruifJee7

Puberteit Van Een Jongen
OP: 09-08-2007, 23:10
Hoiii,,

mannenstem

Ik wouw iets vragen over de puberteit van o.a mijn vriend...

1. Zaadlozing:
Mijn vriend is 13 jaar. Alleen ik hoor dat jongens als ze slapen een zaadlozing kunnen krijgen, En dat als ze 's ochtends wakker worden dat er dan een natte plek kan zijn, Maar ik ben een paar keer bij mijn vriend geslapen en toen was er helemaal niks... Is dit dan gewoon toeval dat het toen niet gebeurde of is er een reden voor ofso?

2. Puistjes:
Mijn vriend die heeft best weinig puistjes... Maar hij is al 13 en verzorgt zich toch wel goed enal, Krijgt hij nog meer puistjes?

3. Breder:
En dat het lichaam van een jongen sterker en breder word betwijfel ik ook... Wand mijn vriend is niet echt stevig gebouwt... en ik ken hem al 2 jaar en er is niet zo veel verandert... Hoe kan dit dan? Word hij nog breder?

4. Afval:
Valt een jongen meer af naarmaate hij ouder word?

5. Ochtendlul:  
Ook heb ik iets gehoord over een ochtendlul... Ik heb daar wel eens over gepraat met mijn vriend en een goede maat van ons, Die vertelde wel eens dat ie 's ochtends een ochtendlul had en dat ie dat veschut vond... Waarop mijn vriend zei dat ie dat nog nooit gehad heeft...
(En hij liegt het niet wand wij kunnen altijd over zulke dingen praten) Waarom heeft mijn goede maat dat wel dan en mijn vriend niet? Is hij dan nog niet echt volwassen?

6. Haar:
En ja of jongens het nou leuk vinden ofniet die krijgen okselhaar, beenhaar, Schaamhaar, Baard, Snor...
Maar moeten jongens hun okselhaar scheren? Is dat frisser of is dat weer hoe de meeste het zeggen voor een 'Gay' . En als je nou voor het eerst seks wilt hebben... Moeten jongens dan ook hun schaamhaar scheren? Krijgen ze dan niet stoppels ofzo? Groeit dat dan niet weer snel aan? Of is dat niet zo als bij meisjes?

7. Mannenstem:
Is het waar dat jongens zich schamen als ze een zwaardere stem krijgen? Of vinden ze dat juist stoer? Ikzelf vind de nieuwe stem van mijn vriend best wel Sexy... ...    Maar Klopt dat?

Sorry voor deze lange tekst en irritante vragen...  :P
Maar ik zou deze dingen toch wel graag willen weten als
ik niet te lastig ben...  :)

Kusjes Ilonaa
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-08-2007, 20:40 door redactie »

m

magiclover

zaadlozing; de meeste krijgen dat ja maar niet iedereen de ene pubert eerder dan de andere.

puistjes; de ene krijgt meer puistjes dan de ander ligt ook wat voor soort huid je hebt.

breder; elke jongen word breder maar net als bij de zaddlozing de ene pubert eerder de ander later.

ochtendlul;niet ieder jongen krijgt ene ochtendlul maar dat licht ook weet hoever je bnet emt puberen geloof ik.

haar; je kunt het scheren maar dat hoeeft neit het is maar net wat je zelf fijner vind.

mannenstem; dat lciht per persoon.


ilonaa; waarom is het lastig als je zulke dingen wilt weten ik wil ook graag dingen weten die ik nog neit weet

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-08-2007, 13:40 door Totalwar »

t

totalwar

Er missen wat kleine details bij Charelle, ik zla ze even noemen.

1. Een jonge krijgt niet elke nacht een zaadlozing en ook niet perse als er een meisje bij hem slaapt. Die zaadlozing wordt ookwel een natte droom genoemd, dat is omdat een jonge dan over sex droomt en in die droom dan klaarkomt. Hij komt dan uiteindelijk ook in het echt klaar.

Het is trouwens maar zelden dat dit gemerkt wordt, want meestal is het al weer opgedroogd voordat de jonge wakker wordt.

2 Het ligt inderdaad aan het soort huid, maar ook aan de persoon. Hoe goed je je gezicht schoon houdt, des te minder puistjes je zal krijgen.

3 Ik denk dat je vriend nog niet zover in de puberteit zit dat hij al breder begint te worden. Ikzelf werdt eerst langer (rond me 13e) en daarna pas breeder (rond me 16e). Sommige is het andersom en sommige worden niet breder. Het is een algemeen geval en hoeft dus niet bij iedereen te gebeuren. Maar wie weet is je vriend nog niet zo ver in de puberteit.

4 Dat ligt eraan of hij veel groeit, meestal als je groeit zal je wat afvallen (omdat het veel energie kost om te groeien), als je vriend in 1 keer heel snel groeit, heb je kans dat hij veel afvalt (vooral als hij daarnaast nog eens sport). Maar het kan ook zijn dat hij langzaam groeit en dus niet zo veel afvalt. Dat verschilt per persoon.

5 Een ochtendlul krijgt niet elke jonge, daarnaast moet de jonge ook ver genoeg in de puberteit zijn.

6 Tja zoals charelle zegt, het okselhaar en elk ander haar hoeft niet gescheerd te worden. Een meisje hoeft het ook niet, maar die doen het wel omdat ze het mooier vinden, zo doen sommige jongens het ook en sommige het niet.

7 Tja jongens schamen zich er soms een beetje voor omdat bij het praten de stem soms weg valt of van zwaar naar hoog gaan, dit is irritant en kunnen jongens zich voor schamen.

Zoals Charelle al zei :P je bent niet lastig :D het is leuk om je te helpen en hopelijk heb je nu alle antwoorden. Anders horen we het nog wel als je dingen niet begrijp.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DruifJee7

Jaa hoor  :)
Dankjewel voor jullie antwoorden!  :-*

Kusjes Ilonaa xxx
  • IP logged

M

MichaelNicht

Er missen wat kleine details bij Charelle, ik zla ze even noemen.

1. Een jonge krijgt niet elke nacht een zaadlozing en ook niet perse als er een meisje bij hem slaapt. Die zaadlozing wordt ookwel een natte droom genoemd, dat is omdat een jonge dan over sex droomt en in die droom dan klaarkomt. Hij komt dan uiteindelijk ook in het echt klaar.

Het is trouwens maar zelden dat dit gemerkt wordt, want meestal is het al weer opgedroogd voordat de jonge wakker wordt.

2 Het ligt inderdaad aan het soort huid, maar ook aan de persoon. Hoe goed je je gezicht schoon houdt, des te minder puistjes je zal krijgen.

3 Ik denk dat je vriend nog niet zover in de puberteit zit dat hij al breder begint te worden. Ikzelf werdt eerst langer (rond me 13e) en daarna pas breeder (rond me 16e). Sommige is het andersom en sommige worden niet breder. Het is een algemeen geval en hoeft dus niet bij iedereen te gebeuren. Maar wie weet is je vriend nog niet zo ver in de puberteit.

4 Dat ligt eraan of hij veel groeit, meestal als je groeit zal je wat afvallen (omdat het veel energie kost om te groeien), als je vriend in 1 keer heel snel groeit, heb je kans dat hij veel afvalt (vooral als hij daarnaast nog eens sport). Maar het kan ook zijn dat hij langzaam groeit en dus niet zo veel afvalt. Dat verschilt per persoon.

5 Een ochtendlul krijgt niet elke jonge, daarnaast moet de jonge ook ver genoeg in de puberteit zijn.

6 Tja zoals charelle zegt, het okselhaar en elk ander haar hoeft niet gescheerd te worden. Een meisje hoeft het ook niet, maar die doen het wel omdat ze het mooier vinden, zo doen sommige jongens het ook en sommige het niet.

7 Tja jongens schamen zich er soms een beetje voor omdat bij het praten de stem soms weg valt of van zwaar naar hoog gaan, dit is irritant en kunnen jongens zich voor schamen.

Zoals Charelle al zei :P je bent niet lastig :D het is leuk om je te helpen en hopelijk heb je nu alle antwoorden. Anders horen we het nog wel als je dingen niet begrijp.

Groetjes,

Steffen

okselhaar hoeft niet GESCHEERD te worden

manmanman heb jij echt je diploma gehaald ?:P zelfs ik weet dat dat geschoren is
  • IP logged

t

totalwar

Re:Puberteit Van Een Jongen
#5: 13-08-2007, 14:48
Ieder mens doet het anders michaelnicht. De een vind het fijner om geschoren te zijn, de ander maakt het niet veel uit om geschoren te zijn. Ik vind bij mezelf dat het niet geschoren hoeft te zijn en bij een meisje maak ik me er niet echt druk om.

Ieder mens moet kiezen wat die zelf het fijnst vind. Maar ik weet zeker dat ik niet een meisje gaat uitkiezen omdat ze haar okselharen scheer of beenharen scheer of wat dan ook scheert.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:Puberteit Van Een Jongen
#6: 15-09-2007, 00:12
Mag ik vragen wat een ochtendlul is?  :-X
  • IP logged

m

magiclover

Re:Puberteit Van Een Jongen
#7: 15-09-2007, 16:51
dat je als je wakker wordt een stijven hebt

  • IP logged

t

totalwar

Re:Puberteit Van Een Jongen
#8: 15-09-2007, 19:10
Niet volledig stijf trouwens ;) Dit komt vaak voor als je 's ochtens naar de wc moet. Er stroomt 's ochtens wat bloed naar beneden en daarnaast als je moet plassen stroomt er ook wat bloed naar je geslachtsdeel.

Dat is zo'n beetje alles.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal