Skip to main content

Auteur Topic: Help.Dun

J

Jade...

Help.Dun
OP: 01-05-2008, 17:54
Hee

Ik ben zelf erg dun.
Ik probeer veel te eten,
maar dat lukt niet altijd.
en ik ben 1. 39 en weeg 27...En ik ben 10
is dat normaal?
ik voel me ribben wel..... :-[

Helpmee .
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Help.Dun
#1: 01-05-2008, 17:57
je moet wat evenwichtiger gaan eten.. dan geraak je vanzelf op goed gewicht
  • IP logged

r

roosje

Re: Help.Dun
#2: 01-05-2008, 19:24
mss moet je naar de dokter gaan ofzo .
een vriendin vn mij heeft da ook. ;)
of praat er over me je mama
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Help.Dun
#3: 02-05-2008, 16:01
Je moet proberen veel meer te eten
je doet het al!
maar mischien meer snoep enzo
En ik heb op dit site gekeken
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
En volgens dat site moet je voor je lengte 5kg bijkomen,
En net zoals ROOSx al zei
praat met je moeder erover..en mischien kan zij je helpen ;)

bye.xx
  • IP logged

t

temtationgirl007

Re: Help.Dun
#4: 09-08-2008, 22:16
heey je hoeft je niet egt zorge te maken als je 10 bent als je oud bent vliegen de killo s er wel aan omdat je vrouwelijker gaat worden en voor je lengte is 27 mss iets te weinig maar zolang je goed eet is het geen probleem hoor


aks je er tog wel wat problemen met hebt vraag je mama hulp zeg er gewoon tegen mama ik vind mezelf veel te dun wil je me helpen wat aan te komen en ze zal je dan wel helpen

XXX julie
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Help.Dun
#5: 18-08-2008, 00:09
Zit je op turnen?
Alleen daar ken ik mensen die zo dun zijn..
Maar dit gewicht is iets te weinig probeer iets meer te eten.
  • IP logged

t

triiesja

Re: Help.Dun
#6: 26-08-2008, 22:42
maak je geen zorgen ik was net zo dun en etee meer dan me mama en sus soms en bleef ook zo dun ik ben nu 15 163 en ik weeg 47 48
maar in verhouding hoe me lichaam erruit ziet mag er niks af en niks bij en ik ben niet graatmager meer :)
Het komt vanzelf meiisie (K)
  • IP logged

t

temtationgirl007

Re: Help.Dun
#7: 26-12-2008, 13:27
je hoeft je geen zorgen te maken
je bent er nog maar 10 je lichaam is nog niet volgroeid als je je maandstonde gaat krijgen komen er killotjes bij als je groeid komen er nog killotjes bij als je borstjes gaat te krijgen  komen er ook killootjes aan

ook bij jongen als ze mannelijker worde en spieren willen hebben om mooi te zijn komen er allemaal killootjes bij :d

wees niet ongerust alles met zen tijd X
  • IP logged

v

vosje

Re: Help.Dun
#8: 01-05-2009, 15:36
hey,
toen ik 10 was woog ik ook ongeveer jouw gewicht. als je gewoon gezond eet rond vast tijdstippen (dus niet snoepen maar echt een plak brood) dan komt alles goed. je mag natuurlijk wel wat lekkers maar zorg ervoor dat het je eetlust niet verpest zodat je je nodige voedingstoffen binnen krijgt. Eet veel brood en toch zeker een vol bord avondmaal.

succes
  • IP logged

S

Something.else

Re: Help.Dun
#9: 09-05-2009, 18:49
Als je in de pubertijd komt ga je vanzelf meer wegen. Je krijgt bredere heupen, meer vet, borsten, en blablablabla.. Dus geen zorgen over je gewicht van 27 kg. Je komt strax vanzelf aan.

x
  • IP logged

b

britt

Re: Help.Dun
#10: 07-06-2009, 19:18
toen ik zo oud was woog ik ook zoveel (en nu ben ik nog steeds wel vrij mager) maar het kan geen kwaad zolang je gezond bent als je broers of zussen hebt zijn ze ook mager ??? als dat ook zo is is dat zeker normaal ....het zit gewoon in de familie dan
  • IP logged

n

nobody

Re: Help.Dun
#11: 07-08-2009, 10:35
hee  als je gwoon blijft eten wat je lkkr vind en je geen zorgen maakt komt het helemaal goed^^
hugs<33
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal