Skip to main content

Auteur Topic: onzeker:S

x

x-anoniempje-x

onzeker:S
OP: 08-11-2009, 21:07
heey!
een vriendin van mij daar heb ik best vaak ruzie mee en dan zegt ze van die dinge waardoor ik me super onzeker door ga voelen  zoals dat ik dik ben en geen kont heb en dat ik geen ene jonge kan krijge ik dat zij zelf knap is en dat ik een tering slet ben enz :S  :-X
ik wordt hier echt gek van en onzeker

xx onzeker kind
  • IP logged

t

totalwar

Re: onzeker:S
#1: 09-11-2009, 10:15
Ik denk niet dat je echt onzeker hoef te worden, meestal zijn mensen gewoon jaloers op wat je heb en gaan ze het daarom afreageren op jou, dan voelen ze zichzelf wat zekerder. Misschien is het wel zo dat de jongens die zij juist leuk vind eerder voor jou vallen dan die voor haar vallen.

Daarnaast vind ik het niet echt meer een vriendin als je constant ruzie heb en de een zit de ander zwart te maken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: onzeker:S
#2: 09-11-2009, 17:51
Wat een goeie vriendin zeg..als ze jou zo afkraakt #!!
Ik zou echt een andere vriendin zoeken ;) Maargoed.
Mischiieen is ze gewoon dik JalOers&& Daarom gaat ze haten..zo zijn meisjes. Je moet je er niet druk over maken ;) Je moet gewoon denken 'ik ben beter en mooier dan haar ze is gewoon jaloers' ofsoo..

x
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-11-2009, 17:57 door magiclover »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: onzeker:S
#3: 09-11-2009, 21:18
Goh ik begrijp je goed, heb zelf ook in zon situatie gezeten. 'vriendin' van mij zei altijd; je bent lelijk van dichtbij .. en veraf.
nou daar wordt je ook niet vrolijk van. omdat ik daar niks van durfde te zeggen, ben ik onopvallend afstand gaan nemen.
Als ik jou was zou ik dat ook doen, zoiemand is je niet waard.
x
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: onzeker:S
#4: 23-11-2009, 10:57
dat is geen vriendin ja mischien als het een keer gebuurd maar jij geeft al aan dat het vaker gebeurd dus kappe met haar en als ze zegt ik ben wel mooi moet je zeggen had je gewild gewoon haar terug uitschelden en zorg er voor dat jij het laatste woord hebt en niet zij dat laat zien dat jij de controle hebt gekrege en grote kans dat ze dan sorry zegt zo niet haar probleem maar zeg dan wel sorry terug
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal