Skip to main content

Auteur Topic: Te dik

p

perkele

Te dik
OP: 18-01-2010, 19:13
Ten eerste ben ik zo te zien een van de wijnige jongens hier,

maarja ff ontopic :P, na een onderzoek (om andere redenen) kwam ik er achter dat ik veel te zwaar was en dat als ik op deze manier door ga ik er heel veel last van kan krijgen, dat wil ik natuurlijk niet en ik wil graag gaan sporten maar ik heb geen idee wat voor sport,
Ik wil graag een competitieve sport omdat ik dat makkelijker volhoud vanwegen mijn oneindige drang om alles te willen winnen :P (wat hopelijk eindelijk goed gebruikt kan worden)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Re: Te dik
#1: 20-01-2010, 18:56
competieve sport? Ik weet niet zo goed wat dat is.. :-[ :-[ :-[ :-[
Maar ik weet wel een hele goede sport die je kan doen waarbij je goed af kan vallen, Fitnissen..  :-\
  • IP logged

p

perkele

Re: Te dik
#2: 20-01-2010, 19:19
dat is een sport die zeg maar draait om wedstrijden, waarbij je kunt winnen dus, want ik weet dat als ik zoiets als fitnis ga doen dat ik dan 2x ga en daarna nietmeer maar als ik echt een sport heb met wedstrijden dan ga ik er altijd 100% voor om te winnen en dat houd mij er dan aan om er toch mee door te gaan. Maar ik denk dat ik in de richting ga van een vecht sport, dat heb ik eigelijk altijd al willen doen maar is het nooit van gekomen.
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik
#3: 25-01-2010, 18:18
Wedstrijdzwemmen ?
  • IP logged

M

Muse

Re: Te dik
#4: 26-01-2010, 21:16
Tennis is een mooie sport je beweegt alles en als je tennist (ik tenminste) moet je gewoon egt die bal bij de tegenstanderen krijgen dat is zo competief als de weet ik veel wat als je het een beetje onder de knie hebt ben je egt gezond bezig :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal