Skip to main content

Auteur Topic: te dik!

l

loverjets

te dik!
OP: 20-03-2010, 15:35
ik ben 14 jaar, ben 1,75(uitgegroeid) en weeg 58 kg!
ik weet best dat dat niet te veel is en dat ik niet moet zeuren enzo, maar ik vind dat ik zoveel weeg. al mijn vriendinnen wegen maar 40 kg en zijn echt heel erg dun enzo en als ik dan naast hun sta dan voel ik me gewoon zo dik! bovendien eten zij echt niks en eet ik juist weer heel veel. wij zijn thuis met 5 personene maar mijn ouders koken altijd voor 8 personnen en dat krijgen we met gemak op! ik eet ook de hele dag door, want als ik me ga vervelen dan eet ik. heeftn iemand tips voor mij?
xx
  • IP logged

a

anouk

Re: te dik!
#1: 25-03-2010, 07:29
haay, ik beneen meisje va 14 en 1ik heb gen ide hoe zwaar ik ben ik denk rond 50 kilo, en ik vind mezelf ook te dik, iedereen kan zeggen dat het neit zo is, ik vind gewoon van wel, als ik mezelf zie dn denk ik gewoon , he die is dik...maar even jou vraag, gewoon zorgen dat je bijvoorbeeld geen een op je kamer hebt, en als je dan gaat ten dat je bijvoorbeeld eenappel eet, of mandarijn ofzo.
o, ja als je vriendinnen niks eten en heel dun zijn is dat wel logisch, maar ee v riendin van mij eet meer dan ik is langer en is maar 45 en dan denk ik echt ...
doeg
  • IP logged

K

Karian

Re: te dik!
#2: 31-03-2010, 16:49
Hé meiden,

Jullie zijn op perfect gewicht voor jullie lengte en leeftijd!
Ik weeg exact hetzelfde: ik ben 176 cm lang en weeg tussen de 60 en 65 kilogram.
Niet om arrogant te zijn; maar er zijn héél erg veel jongens die het érg mooi vinden!
Dun zijn is echt niet mooi. Je mag eruit zien als een vrouw.
Dus maak je geen zorgen! Je bent op een prima gewicht.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal